Ψυχολογικό Τεστ Καρέκλας - ας παίξουμε

Άβαταρ μέλους
Vasoula
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 90464
Εγγραφή: 24 Απρ 2007 11:47 am
Τοποθεσία: Σείριος

Ψυχολογικό Τεστ Καρέκλας - ας παίξουμε

Δημοσίευση από Vasoula »

Ψυχολογικό Τεστ Καρέκλας: Τι Αποκαλύπτει η Επιλογή Θέσης σου για την Προσωπικότητά σου


Φαντάσου ότι μπαίνεις σε ένα ήσυχο δωμάτιο. Στο κέντρο υπάρχει ένα μεγάλο τραπέζι, ενώ στην άκρη καίει ένα τζάκι που δημιουργεί μια ζεστή ατμόσφαιρα. Γύρω από το τραπέζι υπάρχουν εννέα άδειες καρέκλες και μία ήδη κατειλημμένη από έναν άγνωστο που δεν μιλά.

Η ερώτηση είναι απλή: πού θα καθόσουν;

Παρότι φαίνεται σαν ένα απλό σενάριο φαντασίας, τέτοιου τύπου τεστ βασίζονται στην ιδέα ότι οι αυθόρμητες επιλογές μας μπορεί να αντικατοπτρίζουν στοιχεία της προσωπικότητάς μας, όπως ο τρόπος που σχετιζόμαστε με τους άλλους, η ανάγκη για χώρο ή η κοινωνική μας άνεση.

Γιατί μια απλή επιλογή μπορεί να λέει πολλά
Οι άνθρωποι σπάνια αναλύουν συνειδητά τέτοιες μικρές αποφάσεις. Αντίθετα, κινούνται ενστικτωδώς προς το σημείο που τους φαίνεται πιο «σωστό».

Αυτό μπορεί να συνδέεται με:

τον τρόπο που διαχειριζόμαστε τις κοινωνικές σχέσεις
την ανάγκη για ασφάλεια ή ανεξαρτησία
το πόσο άνετα νιώθουμε με την εγγύτητα ή την απόσταση
τον τρόπο που αντιδρούμε σε κοινωνικά περιβάλλοντα


Εικόνα
H Aγάπη μου για εσάς έχει χρώμα Λευκό

Εικόνα
____________________________________________
Reiki Center - Ρεικι
Άβαταρ μέλους
Ellaki
Δημοσιεύσεις: 29404
Εγγραφή: 30 Ιούλ 2007 11:02 am
Τοποθεσία: Αγάπη

Re: Ψυχολογικό Τεστ Καρέκλας - ας παίξουμε

Δημοσίευση από Ellaki »

Θα καθόμουν στην ένα για να μπορώ να συνομιλησω με τον άνθρωπο αλλά και να βλέπω το τζάκι :x
Ας ξεκινήσουμε να αγαπάμε, κι ας μην ξέρουμε ακόμα καλά τον τρόπο... :romance-heartbeating:
Άβαταρ μέλους
Θοδωράκος
Δημοσιεύσεις: 25998
Εγγραφή: 27 Απρ 2007 3:37 pm
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Ψυχολογικό Τεστ Καρέκλας - ας παίξουμε

Δημοσίευση από Θοδωράκος »

Εγώ στην 4. :x
Πολέμα και Οραματίσου @};-

Ανοίγω την Καρδιά μου στον Θεό. :romance-heartbeating:
Άβαταρ μέλους
ALEXOULA
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 27105
Εγγραφή: 22 Νοέμ 2007 9:04 pm

Re: Ψυχολογικό Τεστ Καρέκλας - ας παίξουμε

Δημοσίευση από ALEXOULA »

Εγώ στην 2 :x
Γι' αυτό που πολεμάς είναι μόνο η εξέλιξή σου...Εκεί στον κάθετο άξονα...γιατί όταν αυτός ολοκληρωθεί, ο πόλεμος μετά, στον οριζόντιο, γίνεται αρμονία, ειρήνη και πληρότητα

__________________________________________________________
Πολέμα και Οραματίσου
Άβαταρ μέλους
Ιωαννάκι
Δημοσιεύσεις: 18944
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2010 10:53 pm

Re: Ψυχολογικό Τεστ Καρέκλας - ας παίξουμε

Δημοσίευση από Ιωαννάκι »

Στην 6
Θυμάμαι-Πιστεύω-Ζω :romance-heartbeating:
Όσο μακρύτερα ο Θεός, τόσο μακρύτερα πηγαίνω... :romance-heartbeating:
Άβαταρ μέλους
Μάνος
Δημοσιεύσεις: 20798
Εγγραφή: 05 Μαρ 2014 8:10 am

Re: Ψυχολογικό Τεστ Καρέκλας - ας παίξουμε

Δημοσίευση από Μάνος »

Εγώ στην 5.
:x :x :x
Εικόνα

Αγάπη είναι να με αφήνεις να σε αγγίξω,
να με ακούς, ακόμα και όταν δεν μιλάω,
να με βλέπεις, ακόμα και όταν δεν είμαι δίπλα σου...

Επιστροφή στο “ΑΛΛΑ ΘΕΜΑΤΑ”