απλα εσυ ΠΑΝΤΑ βαζεις στον τοιχο που ειναι 'μπροστα' σου ενα ακομα λιθαρακι (δικαιολογια) για να μεινεις στη δικια σου σπηλια...και ολο ο τοιχος γινεται πιο παχυς.....
Επαγγελματική δραστηριότητα και υλική αφθονία.
- Madraoulas
- Δημοσιεύσεις: 7611
- Εγγραφή: 15 Νοέμ 2007 6:11 pm
- Τοποθεσία: Χολαργος-Αθηνα/Νεαπολη-Λακωνια
και πρακτικα γινεται..μια τρυπα 0.50cm διαμετρος...σοβαρα
απλα εσυ ΠΑΝΤΑ βαζεις στον τοιχο που ειναι 'μπροστα' σου ενα ακομα λιθαρακι (δικαιολογια) για να μεινεις στη δικια σου σπηλια...και ολο ο τοιχος γινεται πιο παχυς.....
απλα εσυ ΠΑΝΤΑ βαζεις στον τοιχο που ειναι 'μπροστα' σου ενα ακομα λιθαρακι (δικαιολογια) για να μεινεις στη δικια σου σπηλια...και ολο ο τοιχος γινεται πιο παχυς.....
ΣΑΣ ΑΓΑΠΑΩ ΟΛΟΥΣ!!..ετσι απλα....
''΄Όταν μέσα μας έχουν εκλείψει οι αιτίες της πράξης, τότε η πράξη η ίδια δεν άγεται από τα συμπτώματα, αλλά εκδηλώνεται αυθόρμητα και αυτούσια, ως αγαθοσύνη. "
''΄Όταν μέσα μας έχουν εκλείψει οι αιτίες της πράξης, τότε η πράξη η ίδια δεν άγεται από τα συμπτώματα, αλλά εκδηλώνεται αυθόρμητα και αυτούσια, ως αγαθοσύνη. "
-
Nαταλία-Νεφέλη
Elisavet έγραψε:Ήταν αναμενόμενο με τις σπατάλες και καταχρήσεις που γίνονται να φτάσει η οικονομική κατάσταση στα όρια.
Τα μηνύματα της διεθνούς αγοράς προβλέπουν κρίση για τα επόμενα 3-4 χρόνια.
Δεν είναι όμως η πρώτη φορά που μιλούν για κρίση.
Η διαφορά έγκειται στο γεγονός ότι είναι διεθνής.
Τα φαγάδικα θα συνεχίσουν να δουλεύουν, τουλάχιστον όσα έχουν σωστή διαχείρηση.
Εμείς οι ίδιοι τα τροφοδοτούμε γιατί οι ώρες που απασχολούμαστε στις εργασίες μας είναι τόσες ώστε να μην μας αφήνουν τον χρόνο να ασχοληθούμε με τα οικιακά.
Δυστυχώς οι ώρες απασχόλησης θα αυξηθούν ενώ οι αμοιβές θα μειώνονται.
Όσο περισσότερο ενδίδουμε στον φόβο της κρίσης τόσο περισσότερο αφήνουμε χώρο για εκμετάλλευση του εργαζόμενου.
Μελετώντας σωστά τις ανάγκες μας και αναπτύσοντας την κρίση του καταναλωτή μπορούμε να επέμβουμε στο σύστημα που μας θέλει όλους χρεωμένους.
Συγχρόνως θα δώσουμε το μήνυμα στο κεφάλαιο ότι ξέρουμε τι ψωνίζουμε, γιατί το ψωνίζουμε, ότι εξαρτώνται από μας και ότι έχουμε την δύναμη.
Ίσως να ήρθε η ώρα για τους Έλληνες καταναλωτές να σηκώσουν κεφάλι και να επιλέξουν την πραγματική υλική αφθονία.