Σύμφωνα με τα μηνύματα (δεν εννοώ email) που έστειλε ο σκαπανέας.
1. Αφουγκραζομαι Τη Σιωπη Και Αναβαθμιζω Το Λογο Της
Η σιωπή είναι γεμάτη μηνύματα που απευθύνονται στο υποσυνείδητο μας, το οποίο συνήθως είναι ή μπλοκαρισμένο ή πολύ απασχολημένο για να τα λάβει.
Ακόμη και στο διαλογισμό έχουμε την ανάγκη να συγκεντρωθούμε σε κάποια εικόνα ή μια οργανική λειτουργία μας.
Η σιωπή δεν συμβαδίζει με την ανθρώπινη συνήθεια.
Για να την αγγίξουμε πρέπει να φύγουμε μακριά από τον ανθρώπινο εαυτό μας και τις οργανικές λειτουργίες.
Ταξίδι δύσκολο και επικίνδυνο στην επιστροφή του.
Εαν καταφέρουμε να επιστρέψουμε αλόβητοι θα έχουμε αναβαθμίσει τον λόγο της.
Γι'αυτό κι εγώ αυτό είναι που θα ονομάσω ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΙΑ.
2. Διδασκαλοι Διδασκετε Αλληλους Τον Λογο Της Διδασκαλιας Σας
Πέρα από το περιεχόμενο της κάθε διδασκαλίας τίθεται και το ερώτημα, γιατί ο διδάσκαλος επιθυμεί να διδάξει όπως επίσης και ποιούς επιλέγει να διδάξει. Ανάμεσα στους μαθητές πρέπει να συμπεριλάβει και τον εαυτό του γιατί ας μην ξεχνάμε ότι ένας διδάσκαλος δεν σταματά ποτέ να είναι μαθητής. Η σοφότερη πηγή γνώσης για τον ολοκληρωμένο διδάσκαλο είναι η ανταπόκριση των μαθητών του.
Η φράση αυτή λοιπόν νομίζω ότι έχει διφορούμενη έννοια και θα την ονόμαζα ΠΑΝΤΑΧΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΌΧΙ ΟΜΩΣ ΣΥΝΩΝΥΜΟ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ.
Πανταχού παρουσία συνώνυμο του Ελεύθερου Nου.
3. Πας Ο Μετατρεπομενος Εις Φως, Ουτος Δυναται Να Διδαχτει Υπο Του Φωτος
Εδώ θα συμφωνήσω στην αέναη και αστείρευτη ενέργεια.
Θα ήθελα όμως να παρατηρήσω ότι αντικαθιστώντας την λέξη φως αλλάζουμε την φράση διατηρώντας την αέναη και αστείρευτη ενέργεια.
Για παράδειγμα
Πας Ο Μετατρεπομενος Εις Αγάπη, Ουτος Δυναται Να Διδαχτει Υπο της Αγάπης
Πας Ο Μετατρεπομενος Εις Πόνο, Ουτος Δυναται Να Διδαχτει Υπο Του Πόνου
Σκαπανέα σε ευχαριστώ που μου έδωσες την ευκαιρία.