Ναι, κι εμένα..!Ρε Δήμητρα... πολύ εύκολο μου φαίνεται!
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ
Re: ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ
Όταν δεν υφίστανται κενά που χρειάζεται να συμπληρωθούν, τότε το να υπάρχεις απλώς σ' αυτόν τον κόσμο μέσα στο σώμα σου, είναι η υψηλότερη κατάκτηση!
________________
Πολέμα και Οραματίσου!
________________
Πολέμα και Οραματίσου!
Re: ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ



Το ΦΩΣ η ΑΓΑΠΗ και η ΔΥΝΑΜΗ αποκαθησούν το σχέδιο πάνω στη γή
Πολέμα και Οραματίσου !!!
Πολέμα και Οραματίσου !!!
Re: ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ
Κάπου πρέπει να έχει ξαναναφερθεί... Αλλά ας γίνει μια επανάληψη
H συμπίεση των εισοδημάτων έχει οδηγήσει πολλούς δανειολήπτες σε δυσκολίες αποπληρωμής των οφειλών. Όπως δείχνουν τα στοιχεία ένας στους δύο δανειολήπτες αναγκάζεται να καθυστερήσει κάποια στιγμή την οφειλή και ενημερώνεται από κάποια εισπρακτική εταιρεία, σύμφωνα με το money-money.gr.
Τα τηλέφωνα είναι καθημερινά και πολλές φορές ο ίδιος δανειολήπτης μπορεί να δεχθεί τηλεφωνικές κλήσεις από δύο ή και τρεις διαφορετικές εταιρείες, για το ίδιο δάνειο. Και αυτό επειδή οι τράπεζες συνεργάζονται για την είσπραξη των οφειλών με περισσότερες από μία εταιρείες.
Πλήθος είναι τα παράπονα που φτάνουν σε καθημερινή βάση τόσο στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, όσο και στον Τραπεζικό Μεσολαβητή, και οι καταναλωτές διαμαρτύρονται και καταγγέλλουν αθέμιτες πρακτικές, αφού οι υπάλληλοι αυτών των εταιρειών στις τηλεφωνικές κλήσεις ασκούν στον δανειολήπτη ψυχολογική πίεση, ενώ απειλούν και με διαδικασίες πλειστηριασμού αν το χρέος δεν εξοφληθεί έγκαιρα.
Στην περίπτωση που δέχεστε τέτοιες κλήσεις θα πρέπει να γνωρίζετε τα εξής:
•Απαγορεύεται να σας καλεί εισπρακτική εταιρεία, χωρίς τη δική σας εξουσιοδότηση. Δηλαδή η τράπεζα στην οποία έχετε το δάνειο ή την πιστωτική κάρτα θα πρέπει να σας ενημερώσει για την εταιρεία με την θα οποία συνεργάζεται και θα σας καλεί για την οφειλή σας.
•Θα πρέπει να δώσετε την έγγραφη συγκατάθεση σας, δηλαδή ότι συναινείτε να ενημερώνεστε από την εισπρακτική εταιρεία.
•Απαγορεύεται να σας καλούν σε καθημερινή βάση, για την ίδια οφειλή.
•Απαγορεύεται να σας καλούν στο χώρο εργασίας, ή να ενημερώνουν τρίτους για το είδος της οφειλής σας.
•Η εισπρακτική εταιρεία μπορεί να σας καλεί κάθε δεύτερη μέρα (μόνο τις εργάσιμες) και στις ώρες από 9 το πρωί μέχρι τις 8 το βράδυ.
•Απαγορεύεται η άσκηση ψυχολογικής βίας, η προσβλητική συμπεριφορά και χρήση προσβλητικών εκφράσεων.
http://www.inprecor.gr/index.php/archives/232049" onclick="window.open(this.href);return false;

H συμπίεση των εισοδημάτων έχει οδηγήσει πολλούς δανειολήπτες σε δυσκολίες αποπληρωμής των οφειλών. Όπως δείχνουν τα στοιχεία ένας στους δύο δανειολήπτες αναγκάζεται να καθυστερήσει κάποια στιγμή την οφειλή και ενημερώνεται από κάποια εισπρακτική εταιρεία, σύμφωνα με το money-money.gr.
Τα τηλέφωνα είναι καθημερινά και πολλές φορές ο ίδιος δανειολήπτης μπορεί να δεχθεί τηλεφωνικές κλήσεις από δύο ή και τρεις διαφορετικές εταιρείες, για το ίδιο δάνειο. Και αυτό επειδή οι τράπεζες συνεργάζονται για την είσπραξη των οφειλών με περισσότερες από μία εταιρείες.
Πλήθος είναι τα παράπονα που φτάνουν σε καθημερινή βάση τόσο στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, όσο και στον Τραπεζικό Μεσολαβητή, και οι καταναλωτές διαμαρτύρονται και καταγγέλλουν αθέμιτες πρακτικές, αφού οι υπάλληλοι αυτών των εταιρειών στις τηλεφωνικές κλήσεις ασκούν στον δανειολήπτη ψυχολογική πίεση, ενώ απειλούν και με διαδικασίες πλειστηριασμού αν το χρέος δεν εξοφληθεί έγκαιρα.
Στην περίπτωση που δέχεστε τέτοιες κλήσεις θα πρέπει να γνωρίζετε τα εξής:
•Απαγορεύεται να σας καλεί εισπρακτική εταιρεία, χωρίς τη δική σας εξουσιοδότηση. Δηλαδή η τράπεζα στην οποία έχετε το δάνειο ή την πιστωτική κάρτα θα πρέπει να σας ενημερώσει για την εταιρεία με την θα οποία συνεργάζεται και θα σας καλεί για την οφειλή σας.
•Θα πρέπει να δώσετε την έγγραφη συγκατάθεση σας, δηλαδή ότι συναινείτε να ενημερώνεστε από την εισπρακτική εταιρεία.
•Απαγορεύεται να σας καλούν σε καθημερινή βάση, για την ίδια οφειλή.
•Απαγορεύεται να σας καλούν στο χώρο εργασίας, ή να ενημερώνουν τρίτους για το είδος της οφειλής σας.
•Η εισπρακτική εταιρεία μπορεί να σας καλεί κάθε δεύτερη μέρα (μόνο τις εργάσιμες) και στις ώρες από 9 το πρωί μέχρι τις 8 το βράδυ.
•Απαγορεύεται η άσκηση ψυχολογικής βίας, η προσβλητική συμπεριφορά και χρήση προσβλητικών εκφράσεων.
http://www.inprecor.gr/index.php/archives/232049" onclick="window.open(this.href);return false;
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night...


Re: ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ
Ευχαριστούμε Σοφάκι, είναι σημαντικό να είναι γνωστά τα δικαιώματα 

όσο ζούμε σε τούτον τον κόσμο, θα τον Ερωτευόμαστε με όλη μας την Αγνότητα, έτσι ώστε να πάμε στον Θεό γεμάτοι από Αγάπη και όχι γεμάτοι από φόβο... 

Re: ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ
Σοφάκι



Γι' αυτό που πολεμάς είναι μόνο η εξέλιξή σου...Εκεί στον κάθετο άξονα...γιατί όταν αυτός ολοκληρωθεί, ο πόλεμος μετά, στον οριζόντιο, γίνεται αρμονία, ειρήνη και πληρότητα
__________________________________________________________
Πολέμα και Οραματίσου
__________________________________________________________
Πολέμα και Οραματίσου
Re: ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ
παιδια το γραφω προς γνωση απλα, πηρα τηλεφωνο συγκεκριμενα για το παραπανω τον τραπεζικο διαμεσολαβιτη για να γνωριζω τι γινεται, οι ιδιοι λοιπον με ενημερωσαν πως σχεδον σε ολα τα συμβολαια που υπογραφουμε για την ληψη δανειου υπαρχει ειδικος ορος που αναφερει το παραπανω, οτι δλδ η τραπεζα εχει δικαιωμα να δωσει τα προσωπικα μας στοιχεια σε συνεργατιδα εταιρια εισπρακτικη προκειμενου να παιρνει τηλεφωνο αν τυχον το δανειο δεν εξυπηρτειται!και οντως υπηρχε ορος μεσα στο δικο μου, που με την υπογραφη μου συναινεσα κανονικα σε αυτη τη διαδικασια!•Θα πρέπει να δώσετε την έγγραφη συγκατάθεση σας, δηλαδή ότι συναινείτε να ενημερώνεστε από την εισπρακτική εταιρεία.



Η πληγωμένη καρδιά μπορεί να Ερωτευθεί
Η προστατευμένη καρδιά δεν μπορεί
Πολέμα και Οραματίσου.

Reiki Center - Ρεικι
Η προστατευμένη καρδιά δεν μπορεί
Πολέμα και Οραματίσου.
Reiki Center - Ρεικι
Re: ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ
Ναι, δίκιο έχεις Δωρούλα, σ'ευχαριστούμε! 

I have loved the stars too fondly to be fearful of the night...


Re: ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ
Συναίνεσες για ενημέρωση Δώρα. Δεν νομίζω να συμφώνησες να σε βρίζουν, να σε απαξιώνουν, να σε κακοποιούν λεκτικώς και να σε εκβιάζουν. Δεν νομίζω να υπάρχουν τέτοιες επεξηγήσεις στους όρους που υπογράφουν οι δανειολήπτες...
"Ο Ειρηνικός πολεμιστής δεν πολεμάει το κακό αλλά αυξάνει μέσα του το καλό"
https://www.youtube.com/watch?v=SgbdTeIYV5Y"
https://www.youtube.com/watch?v=SgbdTeIYV5Y"
Re: ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ
Οταν υπογράφουμε αυτες τις συμβάσεις και ειδικά με τις τραπεζες
αναγκαστικά υπογραφουμε και τα λεγομενα "ψιλα γραμματα" που περιεχουν
πολλους περιοριστικούς και κατ εξοχήν καταχρηστικούς ορους που
μας εξαναγκάζουν και μας δεσμεύουν υπερμετρα
εκμεταλλευομένοι την αναγκη μας ή την απειρία μας.
Ολα σχεδον τα δανεια εχουν αυτον τον ορο για τις εισπρακτικές εταιρίες , που όμως εχουν γίνει ανεξελεκτες ,
πολυ πιεστικές και δρουν καταπιεστικά προς τους οφειλετες με ληξιπροθεσμα χρεη και τα περιστατικά παράβασης προσωπικών δεδομένων και οι περιπτώσεις κατάχρησης του δικαιώματος επικοινωνίας και ενημερωσης είναι πάρα πολλα , εχουν γίνει πολλές καταγγελίες και εχουν επιβληθεί
πρόστιμα από τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή .
Για να μην σας παραθεσω τον τελευταιο νομο που ρυθμίζει αυτά τα θεματα ( αρθρο 36 του Ν. 4038/2012 ) σας γραφω σε περιληψη ότι οι εταιρείες αυτές:
- Οφείλουν να καταγράφουν και να τηρούν για ένα έτος το περιεχόμενο της επικοινωνίας προκειμένου να ελέγχεται η παραβίαση του νόμου σε περίπτωση καταγγελίας. Ο οφειλέτης ενημερώνεται υποχρεωτικά για την καταγραφή και το σκοπό της. Το περιεχόμενο της καταγραφής δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε βάρος του οφειλέτη.
- Οι εταιρείες παροχής τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών οφείλουν να χορηγούν χωρίς επιβάρυνση στον οφειλέτη ή, μετά από καταγγελία του οφειλέτη στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, εντός 10 ημερών από την ημερομηνία υποβολής της αίτησης, κατάσταση με τα συναφή δεδομένα κίνησης των τηλεφωνικών συνδέσεων καθώς και τα αναγνωριστικά στοιχεία του κατόχου της τηλεφωνικής παροχής από την οποία πραγματοποιήθηκε η επικοινωνία με τον οφειλέτη προκειμένου να ελεγχθεί καταγγελία για παραβίαση του νόμου.
- Οι εταιρείες ενημέρωσης είναι υποχρεωμένες να τηρούν ηλεκτρονικό αρχείο τηλεφωνικών επικοινωνιών ενημέρωσης στις οποίες προβαίνουν προς τον οφειλέτη και να χορηγούν τα στοιχεία αυτά, εφόσον ζητηθούν, στον οφειλέτη ή στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.
Και οπωσδήποτε όπως γράφηκε και παραπάνω, πρεπει να γνωρίζετε ότι :
•Απαγορεύεται να σας καλεί εισπρακτική εταιρεία, χωρίς τη δική σας εξουσιοδότηση. Δηλαδή η τράπεζα στην οποία έχετε το δάνειο ή την πιστωτική κάρτα θα πρέπει να σας ενημερώσει για την εταιρεία με την θα οποία συνεργάζεται και θα σας καλεί για την οφειλή σας.
•Θα πρέπει να δώσετε την έγγραφη συγκατάθεση σας, δηλαδή ότι συναινείτε να ενημερώνεστε από την εισπρακτική εταιρεία.
•Απαγορεύεται να σας καλούν σε καθημερινή βάση, για την ίδια οφειλή.
•Απαγορεύεται να σας καλούν στο χώρο εργασίας, ή να ενημερώνουν τρίτους για το είδος της οφειλής σας.
•Η εισπρακτική εταιρεία μπορεί να σας καλεί κάθε δεύτερη μέρα (μόνο τις εργάσιμες) και στις ώρες από 9 το πρωί μέχρι τις 8 το βράδυ.
•Απαγορεύεται η άσκηση ψυχολογικής βίας, η προσβλητική συμπεριφορά και χρήση προσβλητικών εκφράσεων.
Αν αυτά δεν τηρούνται όπως συνηθως γίνεται , πείτε τους ότι
έχετε ενημέρωση για το χρεος σας και αν συνεχίσουν να σας ενοχλουν
θα τους καταγγείλετε και να το κάνετε απευθυνόμενοι στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή,
στον Τραπεζικό Μεσολαβητή ή στην Αρχη Προσωπικών Δεδομένων.
αναγκαστικά υπογραφουμε και τα λεγομενα "ψιλα γραμματα" που περιεχουν
πολλους περιοριστικούς και κατ εξοχήν καταχρηστικούς ορους που
μας εξαναγκάζουν και μας δεσμεύουν υπερμετρα
εκμεταλλευομένοι την αναγκη μας ή την απειρία μας.
Ολα σχεδον τα δανεια εχουν αυτον τον ορο για τις εισπρακτικές εταιρίες , που όμως εχουν γίνει ανεξελεκτες ,
πολυ πιεστικές και δρουν καταπιεστικά προς τους οφειλετες με ληξιπροθεσμα χρεη και τα περιστατικά παράβασης προσωπικών δεδομένων και οι περιπτώσεις κατάχρησης του δικαιώματος επικοινωνίας και ενημερωσης είναι πάρα πολλα , εχουν γίνει πολλές καταγγελίες και εχουν επιβληθεί
πρόστιμα από τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή .
Για να μην σας παραθεσω τον τελευταιο νομο που ρυθμίζει αυτά τα θεματα ( αρθρο 36 του Ν. 4038/2012 ) σας γραφω σε περιληψη ότι οι εταιρείες αυτές:
- Οφείλουν να καταγράφουν και να τηρούν για ένα έτος το περιεχόμενο της επικοινωνίας προκειμένου να ελέγχεται η παραβίαση του νόμου σε περίπτωση καταγγελίας. Ο οφειλέτης ενημερώνεται υποχρεωτικά για την καταγραφή και το σκοπό της. Το περιεχόμενο της καταγραφής δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε βάρος του οφειλέτη.
- Οι εταιρείες παροχής τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών οφείλουν να χορηγούν χωρίς επιβάρυνση στον οφειλέτη ή, μετά από καταγγελία του οφειλέτη στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, εντός 10 ημερών από την ημερομηνία υποβολής της αίτησης, κατάσταση με τα συναφή δεδομένα κίνησης των τηλεφωνικών συνδέσεων καθώς και τα αναγνωριστικά στοιχεία του κατόχου της τηλεφωνικής παροχής από την οποία πραγματοποιήθηκε η επικοινωνία με τον οφειλέτη προκειμένου να ελεγχθεί καταγγελία για παραβίαση του νόμου.
- Οι εταιρείες ενημέρωσης είναι υποχρεωμένες να τηρούν ηλεκτρονικό αρχείο τηλεφωνικών επικοινωνιών ενημέρωσης στις οποίες προβαίνουν προς τον οφειλέτη και να χορηγούν τα στοιχεία αυτά, εφόσον ζητηθούν, στον οφειλέτη ή στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.
Και οπωσδήποτε όπως γράφηκε και παραπάνω, πρεπει να γνωρίζετε ότι :
•Απαγορεύεται να σας καλεί εισπρακτική εταιρεία, χωρίς τη δική σας εξουσιοδότηση. Δηλαδή η τράπεζα στην οποία έχετε το δάνειο ή την πιστωτική κάρτα θα πρέπει να σας ενημερώσει για την εταιρεία με την θα οποία συνεργάζεται και θα σας καλεί για την οφειλή σας.
•Θα πρέπει να δώσετε την έγγραφη συγκατάθεση σας, δηλαδή ότι συναινείτε να ενημερώνεστε από την εισπρακτική εταιρεία.
•Απαγορεύεται να σας καλούν σε καθημερινή βάση, για την ίδια οφειλή.
•Απαγορεύεται να σας καλούν στο χώρο εργασίας, ή να ενημερώνουν τρίτους για το είδος της οφειλής σας.
•Η εισπρακτική εταιρεία μπορεί να σας καλεί κάθε δεύτερη μέρα (μόνο τις εργάσιμες) και στις ώρες από 9 το πρωί μέχρι τις 8 το βράδυ.
•Απαγορεύεται η άσκηση ψυχολογικής βίας, η προσβλητική συμπεριφορά και χρήση προσβλητικών εκφράσεων.
Αν αυτά δεν τηρούνται όπως συνηθως γίνεται , πείτε τους ότι
έχετε ενημέρωση για το χρεος σας και αν συνεχίσουν να σας ενοχλουν
θα τους καταγγείλετε και να το κάνετε απευθυνόμενοι στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή,
στον Τραπεζικό Μεσολαβητή ή στην Αρχη Προσωπικών Δεδομένων.
Γι' αυτό που πολεμάς είναι μόνο η εξέλιξή σου...Εκεί στον κάθετο άξονα...γιατί όταν αυτός ολοκληρωθεί, ο πόλεμος μετά, στον οριζόντιο, γίνεται αρμονία, ειρήνη και πληρότητα
__________________________________________________________
Πολέμα και Οραματίσου
__________________________________________________________
Πολέμα και Οραματίσου
Re: ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ
ρε παιδιά απλά μην το σηκώνετε το τηλέφωνο. Και αν καταλάθος το σηκώσετε και σας ζητήσουν, πέστε λάθος κάνετε, δεν υπάρχει τέτοιο όνομα!
Δεν θα μας τρελάνουν αυτοί, εμείς θα τους τρελάνουμε...
Δεν θα μας τρελάνουν αυτοί, εμείς θα τους τρελάνουμε...

H Aγάπη μου για εσάς έχει χρώμα Λευκό

____________________________________________
Reiki Center - Ρεικι

____________________________________________
Reiki Center - Ρεικι
Re: ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ
έλα ντε !!



""Να είμαστε πάντα εκεί που Θέλει η Ψυχή μας...Αυτό είναι Ελευθερία" Β.Ν.
Πολέμα και οραματίσου!
Πολέμα και οραματίσου!

Re: ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ





Η μόνη βεβαιότητα που μπορείς να έχεις στην ζωή σου είναι μόνο μέσα στην Πίστη, πως ό,τι έρθει, πάντα το Πνεύμα θα δρα εντός σου... Η καρδιά φωτίζει τον σκοτεινό δρόμο της ζωής... Β.Ν. 

Re: ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ
σωστό! απλά τα πράγματα



όσο ζούμε σε τούτον τον κόσμο, θα τον Ερωτευόμαστε με όλη μας την Αγνότητα, έτσι ώστε να πάμε στον Θεό γεμάτοι από Αγάπη και όχι γεμάτοι από φόβο... 
