Η ΣΩΣΤΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΕΝΟΣ ΑΝΑΓΩΓΟΥ ΕΠΙΒΑΤΗ!
Θα πρέπει να δοθεί ένα βραβείο στην υπάλληλο που ήταν στο γκισέ της
> αεροπορικής εταιρείας Virgin στο Σύδνεϋ πριν από μερικούς μήνες για την
> εξυπνάδα, την ετοιμότητα και το χιούμορ που αντιμετώπισε ένα επιβάτη που
> μάλλον θα του άξιζε να μεταφερθεί με τις αποσκευές.
> Μια πτήση με 767 της Virgin με πολλούς επιβάτες ακυρώθηκε λόγω βλάβης του
> αεροσκάφους. 'Έτσι η υπάλληλος στο γκισέ προσπαθούσε να εξυπηρετήσει,
> τοποθετώντας σε κάποια άλλη πτήση, μια μακριά ουρά από ενοχλημένους από την
> ταλαιπωρία επιβάτες.
> Ξαφνικά ένας εξαγριωμένος επιβάτης έσπρωξε τους άλλους έφτασε στο γκισέ και
> βαρώντας το εισιτήριο του επάνω σε αυτό δήλωσε φωνάζοντας πώς πρέπει να
> είναι στην επόμενη πτήση και ότι πρέπει να είναι και στην πρώτη θέση.
> Η υπάλληλος του είπε :
> *Λυπάμαι κύριε ,θα είναι χαρά μου να σας εξυπηρετήσω αλλά θα πρέπει πρώτα να
> εξυπηρετήσω πρώτα όλους αυτούς που περιμένουν στην σειρά, αλλά είμαι σίγουρη
> πως δεν θα υπάρξει πρόβλημα σε αυτό που ζητάτε.
> *Ο επιβάτης όμως ήταν ανυποχώρητος και φωνάζοντας δυνατά για να τον ακούσουν
> όλοι είπε: *Ξέρεις ποιός είμαι εγώ;
> *Χωρίς να διστάσει η υπάλληλος χαμογελώντας πήρε το μικρόφωνο που είχε
> μπροστά της και είπε ακουόμενη σε όλο τον χώρο του αεροδρομίου:
> *Μπορώ να έχω την προσοχή σας παρακαλώ, μπορώ να έχω την προσοχή σας...
> Είναι εδώ ένας επιβάτης που δεν γνωρίζει ποιός είναι. Παρακαλώ πολύ όποιος
> τον γνωρίζει να προσέλθει στο deck της Virgin.
> *Με όλη την ουρά που περίμενε να έχει ξεκαρδιστεί στα γέλια ο αγροίκος
> έτριξε τα δόντια του και είπε στην υπάλληλο:
> *Θα σε γα.....!!!
> *Χωρίς αυτή να χάσει το χαμόγελο της του απάντησε:
> *Λυπάμαι κύριε, και γι΄ αυτό θα πρέπει να περιμένετε στην ίδια ουρά.
> Προηγούνται άλλοι!
