Αν ο Θεός είναι η πρωταρχική Αιτία η Αγάπη θα είναι το αποτέλεσμα
Πατέρα μου/Μητέρα μου, είναι παιδί της Αλήθειας και μόνο αυτή είναι ο δρόμος ο δικός μου προς εσένα
Πολέμα και Οραματίσου
Γι' αυτό που πολεμάς είναι μόνο η εξέλιξή σου...Εκεί στον κάθετο άξονα...γιατί όταν αυτός ολοκληρωθεί, ο πόλεμος μετά, στον οριζόντιο, γίνεται αρμονία, ειρήνη και πληρότητα
__________________________________________________________
Πολέμα και Οραματίσου
Ένας άνδρας έβγαινε από μια καφετέρια με τον πρωινό καφέ του, όταν παρατήρησε μια εντελώς ασυνήθιστη τελετή κηδείας προς το κοντινό νεκροταφείο.
Μια μεγάλη μαύρη πομπή ακολουθείτο από μια δεύτερη μεγάλη μαύρη πομπή περίπου στα 20 μέτρα πίσω από την πρώτη.
Λίγο πιο πίσω από τη δεύτερη πομπή ήταν ένας άνδρας.
Περπατούσε μόνος, έχοντας δεμένο ένα σκύλο σε ένα λουρί.
Πίσω από τον άνδρα με το σκύλο ακολουθούσαν περίπου 200 άνδρες που περπατούσαν στοιχισμένοι εφ'ενός ζυγού.
Τον πρώτο άνδρα κυρίευσε η περιέργεια οπότε πλησίασε με σεβασμό το άνδρα με το σκυλί και τον ρώτησε:
- Λυπάμαι για την απώλειά σας.
Μάλλον είναι κακή στιγμή να σας ενοχλήσω αλλά είναι η πρώτη φορά που βλέπω μια κηδεία σαν κι αυτήν.
Τίνος κηδεία είναι;
- Της συζύγου μου.
- Τι της συνέβη;
- Το σκυλί μου της επιτέθηκε και την σκότωσε.
- Κι η δεύτερη πομπή, τίνος κηδεία είναι;
- Είναι της πεθεράς μου. Προσπαθούσε να βοηθήσει τη σύζυγό μου όταν την άρπαξε το σκυλί.
Μια οδυνηρή και στοχαστική στιγμή σιωπής πέρασε μεταξύ των δύο ανδρών.
- Θα μπορούσα να δανειστώ το σκυλί;
- Κάτσε στη σειρά !
1. Τα λήγοντα σε χώσεως, -χύσεως, -μπήξεως,, καθώς και ο αριθμός ΤΡΙΑ (3) συντάσσονται «με το συμπάθιο».
2. Όλα τα λήγοντα σε ούτσος φανερώνουν ανδρεία η σοφία
και συντάσσονται γενικώς με όλες τις λέξεις π.χ. Ανδρούτσος
(ανδρεία), Πανούτσος (σοφία). Εξαιρούνται τα: Γιούτσος και
Π--τσος πού μεν φανερώνουν ανδρεία, αλλά συντάσσονται
μόνο με το «έμπαινε».
3. Όλα τα λήγοντα σε ανα είναι ηδονής σημαντικά π.χ. π---άνα,
φακλάνα, νταρντάνα, γαγκλάνα κ.λ.π. Εξαιρούνται το καμπάνα
ως κρούσεως σημαντικό και το Αλαμάνα ως ιστορικό τοπωνύμιο.
4. Όλα τα άρας είναι μεγέθους σημαντικά, όπως π----ράς, κοιλα-ράς, κωλαράς. Εξαιρείται ο φουκαράς.
5. Όλα τα λήγοντα σε ιδι είναι χρήσεως και εργασίας σημαντικά,
όπως ψαλίδι, κατσαβίδι. Εξαιρείται το αρχίδι, το οποίο εμφανίζεται στις εξής μορφές:
α. Ως βρώσεως σημαντικό «φάε ένα α--ίδι»,
β. Ως κλάσεως σημαντικό (μόνο στον πληθυντικό) «κλάσε μας τα
α---δια»,
γ. Ως ορεκτικό «τσίμπα ένα α--ίδι» και
δ. Ως δηλωτικό ποιότητας ατόμων:
-επαινετικά: «Διευθυντής με α---δια»
-υποτιμητικά: «Α---δια Διευθυντής»
6. Όλα τα λήγοντα σε ακας δουλεύουν επί 8ώρου βάσεως «δασο-
φύλακας, νυκτοφύλακας, χωροφύλακας» κ.λ.π. Εξαιρείται ο μ****ας πού δουλεύει επί 24ώρου βάσεως.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος thanasis την 08 Νοέμ 2009 1:17 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Είναι ένα παιδάκι
> με τον μπαμπά του στο αυτοκίνητο.
> Ο μπαμπάς περνάει με κόκκινο και
> γυρνάει κάποιος από ένα αμάξι
> και του λέει:
>
>
> - Τι κάνεις ρε
> μουνί;
>
> Παιδι: Μπαμπά, σε
> είπε μουνί!
>
> Μπαμπας: Τι είναι
> αυτά που λες παιδάκι μου, Χωνί με
> είπε!
>
>
> Παιδι:
> Μπαμπά, Τι είναι Χωνί;
>
> Μπαμπας: Είναι ένα
> πράγμα που το χρησιμοποιούμε για
> να βάλουμε σε ένα μπουκάλι λάδι.
>
>
> Παιδι:
> Μπαμπά, Τι είναι λάδι;
>
> Μπαμπας: Λάδι
> είναι ο χυμός ενός φυτού που
> λέγεται ελιά.
>
>
> Παιδι:
> Μπαμπά, τι είναι ελιά;
>
> Μπαμπας: Ελιά
> είναι ένα δέντρο που φυτρώνει
> στη γη.
>
>
> Παιδι:
> Μπαμπά, τι είναι γη;
>
> Μπαμπας: Καλά,
> μουνί με είπε.