αιρείες τηλεπικοινωνιών διατηρούν αρχεία με την κίνηση στα δίκτυά τους
Βρυξέλλες Λίστες με τους δικτυακούς τόπους που επισκέπτονται οι χρήστες, τα
e-mail που ανταλλάσσουν, καθώς και τις τυχόν τηλεφωνικές κλήσεις που
πραγματοποιούν μέσω του Διαδικτύου (π.χ. μέσω Skype), αποθηκεύονται
υποχρεωτικά για 12 μήνες από τους παρόχους πρόσβασης (ISP) σύμφωνα με Οδηγία
της ΕΕ που τίθεται σε εφαρμογή από τη Δευτέρα.
Το σχέδιο παρακολούθησης των τηλεπικοινωνιών στην ΕΕ είχε αποφασιστεί με
βρετανική πρόταση έπειτα από τις τρομοκρατικές επιθέσεις στο Λονδίνο το
2005.
Έγινε τελικά δεκτό παρά τις αντιδράσεις οργανώσεων και ορισμένων
κυβερνήσεων, οι οποίες έκαναν λόγο για επέλαση του Μεγάλου Αδελφού:
στη Γερμανία, προσφυγή κατά της Οδηγίας εξετάζεται στο δικαστήριο, ενώ η
Σουηδία έχει αποφασίσει να μην εφαρμόσει το πανευρωπαϊκό μέτρο.
Σε ισχύ, πάντως, έχει ήδη τεθεί η αντίστοιχη οδηγία που υποχρεώνει τις
εταιρείας τηλεφωνίας να διατηρούν για διάστημα 12 μηνών τα αρχεία με τις
κλήσεις των πελατών τους.
Τα δεδομένα που υποχρεούνται να αποθηκεύουν οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών και
Διαδικτύου δεν περιλαμβάνουν το περιεχόμενο των e-mail, των ιστοσελίδων ή
των τηλεφωνικών κλήσεων, αλλά μόνο το πού και το πότε έγιναν προσπάθειες
σύνδεσης από τον καθένα χρήστη.
Τα αρχεία καλύπτονται από το απόρρητο των επικοινωνιών και οι Αρχές μπορούν
να αποκτήσουν πρόσβαση σε αυτά μόνο με εισαγγελική εντολή.
Το μέτρο είχε προκαλέσει αντιδράσεις και από τις ίδιες τις εταιρείες, με το
επιχείρημα ότι η διατήρηση των δεδομένων έστω και για 12 μόνο μήνες κοστίζει
ακριβά.
Έντονες ήταν και οι αντιδράσεις οργανώσεων για την προστασία της
ιδιωτικότητας, οι οποίες κατηγόρησαν την Ευρωπαϊκή Ένωση ότι χρησιμοποίησε
ως αφορμή τις επιθέσεις στο Λονδίνο για να εφαρμόσει απαράδεκτα μέτρα
παρακολούθησης των πολιτών.
Ο Τζιμ Κίλοκ, εκτελεστικός διευθυντής της Open Rights Group (Ομάδας Ανοικτών
Δεδομένων) υποστήριξε ότι η εφαρμογή του μέτρου αποφασίστηκε «τεντώνοντας τη
νομοθεσία».
Όπως εξήγησε, το αμφιλεγόμενο τέθηκε σε ψηφοφορία στην ΕΕ ως «εμπορικό»
ζήτημα και όχι ως ζήτημα που αφορά την αστυνόμευση. Σε αυτή την περίπτωση θα
είχε απαιτηθεί ομόφωνη απόφαση.
> > **Προς τον γυναικείο πληθυσμό** και όχι μόνο
> >
> > **Ο μόλυβδος είναι μία χημική ουσία, η οποία
> > προκαλεί καρκίνο.**
> >
> > Οι μάρκες οι οποίες περιέχουν μόλυβδο είναι:
> > 1. Christian Dior
> > 2. LANCOME
> > 3. CLINIQUE
> > 4. Y.S.L.
> > 5. ESTEE LAUDER
> > 6. SHISEIDO
> > 7. RED EARTH (Lip Gloss)
> > 8. CHANEL (Lip Conditioner)
> > 9. Market America-Motives lipstick
> >
> > Όσο περισσότερο μόλυβδο περιέχουν τόσο αυξάνεται ο κίνδυνος για
> > καρκίνο. Μετά από δοκιμές που έγιναν σε κραγιόν, βρέθηκε ότι το κραγιόν
> > του Y.S.L περιείχε την μεγαλύτερη ποσότητα μόλυβδου. Προσέξτε ιδιαίτερα
> > τα κραγιόν που κατασκευάστηκαν για να διαρκούν περισσότερο. Εάν το
> > κραγιόν σας διατηρείται πιο πολύ από τα συνηθισμένα, οφείλεται στο ότι
> > περιέχει υψηλό ποσοστό μόλυβδου.
> >
> > Δοκιμάστε αυτό το τεστ μόνες σας:
> >
> > 1. Βάλτε λίγο κραγιόν στο χέρι σας.
> > 2. Με ένα χρυσό δαχτυλίδι τρίψτε το χρώμα.
> > 3. Αν το χρώμα του κραγιόν γίνει μαύρο, τότε ξέρετε
> > ότι περιέχει μόλυβδο.
> >
> > Παρακαλούμε στείλτε αυτήν την πληροφορία σε όσους περισσότερους μπορείτε.
>
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΣΑΣ ΓΝΩΡΙΣΑ
Η ΑΓΑΠΗ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΒΑΛΣΑΜΟ ΖΩΗΣ.
Ουτε κρεμες βαζω και κραγιονακια απο οπου βρω .Μαλιστα ντρεπομουν πολλες φορες οταν ακουγα φιλες να μιλανε για μαρκες και εγω δεν ειχα ιδεα...ας προσεχαν ;)
Κανείς δεν θα σου απαντήσει τι είναι αλήθεια, γιατί αυτό που θα σου πει είναι μόνο η δικιά του!Βάσω Νικολοπούλου
προσέξτε τα τερτίπια του μαρκετινγκ, σε κάθε e-mail που λαμβάνετε...
αν ξέρατε πόσα μήτινγκ έχουμε κάνει για να ανταγωνιστούμε την Miele, τι σκαρφίζεται το μυαλό των "ειδικών", δεν θα δίνατε σημασία σε καμία διαφήμιση, μα και σε καμία συκοφαντία...
προσοχή χρειάζεται σ' αυτά που μας πασάρουν, το ξέρω από μέσα πια!
Vaso έγραψε:προσέξτε τα τερτίπια του μαρκετινγκ, σε κάθε e-mail που λαμβάνετε...
αν ξέρατε πόσα μήτινγκ έχουμε κάνει για να ανταγωνιστούμε την Miele, τι σκαρφίζεται το μυαλό των "ειδικών", δεν θα δίνατε σημασία σε καμία διαφήμιση, μα και σε καμία συκοφαντία...
προσοχή χρειάζεται σ' αυτά που μας πασάρουν, το ξέρω από μέσα πια!
έτσι ακριβώς
Ας ξεκινήσουμε να αγαπάμε, κι ας μην ξέρουμε ακόμα καλά τον τρόπο...
ΣΑΣ ΑΓΑΠΑΩ ΟΛΟΥΣ!!..ετσι απλα....
''΄Όταν μέσα μας έχουν εκλείψει οι αιτίες της πράξης, τότε η πράξη η ίδια δεν άγεται από τα συμπτώματα, αλλά εκδηλώνεται αυθόρμητα και αυτούσια, ως αγαθοσύνη. "