Εντάξει ρε παιδιά μην βαράτε...
Σίγουρα θέλει να έχεις και τον σωστό καθοδηγητή δάσκαλο, κι αν μπορούσαμε να τα μάθουμε όλα μόνοι μας δεν θα πηγαίναμε ποτέ ούτε σχολείο, ούτε πανεπιστήμιο .
Καλά καμία σχέση. Το εσωτερικό μονοπάτι είναι προσωπικό. Ο δάσκαλος σου δείχνει μόνο τον δρόμο τπτ περισσότερο. Πηγαίνεις με βάσει την δικιά σου αλήθεια και τπτ άλλο. Δεν θα σου πει κανένας κάνε αυτό κάνε εκείνο.
Δεν λειτουργούν όλα τα πράγματα ίδιο για όλους γι αυτό λέω στα μέτρα σου.
Αν μπορείς να δείξεις στους ανθρώπους, τον τρόπο να είναι ΑΝΘΡΩΠΟΙ και δεν το έχεις κάνει ακόμα, είσαι "απαράδεκτος"!!
Δεν νομίζω οτι μπορεί κανένας να δήξει σε κάποιον πως να ΕΙΝΑΙ. Μπορεί να του πει πως ΕΙΝΑΙ ο ίδιος αλλά όχι να τον κάνει και τον άλλον έτσι. Εκτός όπως λέω αν του δήξει τον δρόμο και του εξηγήσει πως έχουν τα πράγματα.
Αν έχεις βρει τον δρόμο και πατάς γερά πάνω σ' αυτόν, για να μπορείς να λες είμαι δυνατός, είμαι ο Εαυτός μου, δεν είμαι ένας μικρός άνθρωπος που θέλει να γίνει απλά καλύτερος, τότε μπες μέσα στο σύνολο των ανθρώπων και δείξε αυτόν τον δρόμο...
Με μυήσεις ή χωρίς...
Δείξε τον δρόμο της αγάπης, αυτόν που βρήκες εσύ και έγινες αγάπη και πες τους με ποιόν τρόπο αυτήν την αγάπη θα την κάνουν χώρο, που δεν ζητάει "ενοίκιο", ούτε έχει προσωπικές αξίες και φιλοδοξίες...
Με μυήσεις ή χωρίς...
Εγώ μπορεί να είμαι πάνω στο μονοπάτι μου αλλά αν δεν έχω δει που καταλήγει πως να βάλω και άλλον σε αυτό?
Το καλός και το καλύτερος που λέγαμε αλλιώς το εννοούσα και το ξέρεις.
Δεν με πειράζει αν είναι με μύηση η χωρείς για κάποιον, σε εμένα αναφερόμουν για την μύηση.
Τον δρόμο της αγάπης προσωπικά τον δείχνω στους γύρω μου με της πράξεις μου βοηθώντας τους, ακούγοντάς τους και κάνοντας ότι καλύτερο μπορώ. Δηλαδή με πράξεις, από λόγια έχουν μπουχτίσει.
Ακριβώς αυτό προσπάθησε να κάνει ''Ευδαιμονία'' με το να έχει κοντά του τους μαθητές του και να προσπαθεί να τους μάθει πως να ανεβάσουν την δόνηση τους....
Τους έδειχνε την θεραπεία μέσα από την προσέγγιση του αληθινού εαυτού και μέσα από διαλογισμούς έπαιρναν τις μυήσεις αιθερικά...
Πολύ λίγους έχρισε δασκάλους απλά γιατί γνώριζε πόσο δύσκολο είναι διδάξεις κάποιον ''να ανυψώνεται΄΄ αν εκείνος δεν έχει αποβάλλει κάθε είδους ιδιοτέλεια ...Κάποιοι μαθητές του θεώρησαν, ότι είναι εύκολο να γίνει και το διέδωσαν για πρακτικούς λόγους.... Λειτουργεί και έτσι όμως απέχει πολύ από αυτό που είναι η καθαρή Πνευματική Μύηση δηλ όταν δεν υπάρχει κανένας διαχωρισμός Πνεύματος -Ψυχής.. Τότε ο μυούμενος γίνεται μύστης ....
Μου κάλυψες πλήρως την απορία