Μαράκι μου για να ακούει κανείς το σώμα του, χρειάζεται εσωτερικοτητα και ισορροπία. Ο νους έχει τον έλεγχο του και έτσι και της διατροφής του.
Παίρνει μηνύματα μοναξιάς από το υποσυνειδητο? πάρε φαγητό για να νιώσει εκείνος καλά...
Το σώμα δυσφορεί, αλλά ο νους θέλει να νιώσει καλά...
Γενικά οι τροφές που τρώμε είναι ένα μύθος, όσον αφορά την λήψη θρεπτικων ουσιών... Η ενέργεια της γης μπορεί να τις δώσει απευθείας στο σώμα...Αλλά αυτή είναι μια εργασία με την ψυχή...
Για το μόνο που συμφωνώ, είναι για το νερό...
Είναι πηγή πλουτου και ενέργειας για τον οργανισμό μας και μία εξαίρεση Μαράκι, απλά επιβεβαιώνει τον κανόνα...
Τα οργανα "μαραίνονται" κυριολεκτικά, αν δεν πάρουν την εσωτερική ενυδάτωση...Αν δεν μπορεί κανείς να το κάνει ενεργειακά, το κάνει με το νερό...Αλλος τρόπος δεν υπάρχει...
Τώρα για τις έρευνες...
Εδώ και χρόνια η εταιρία μου χρηματοδοτεί έρευνες στον τελικό καταναλωτή, για τις προτεραιότητές του, για τις προτιμήσεις του, γι ό,τι μπορείς να φανταστείς...Σκοπός των ερευνών αυτών είναι να προσφέρουμε προϊόντα που ανταποκρίνονται στις ανάγκες του. Δεν έχω δει όλα αυτά τα χρόνια, έρευνα "μαϊμού"...Δεν μας έχουν δώσει πλαστά στοιχεία, απλά και μόνο για να μας ευχαριστήσουν.
Οι δράσεις μας βασίζονται πάντα, στην δυσαρέσκεια των καταναλωτών και μέσα από αυτήν φροντίζουμε να γινόμαστε καλύτεροι...
Δεν ξερω αν είναι το ίδιο με τα τρόφιμα...που φαντάζομαι ότι είναι...
Τα συνεχώς διαφορετικά προϊόντα, καλύπτουν τις ανάγκες που ζήτησαν οι καταναλωτές.
Στις έρευνες αυτές υπάρχει σίγουρα και η ερώτηση "ποσο αξιόπιστη είναι για εσάς η....(μάρκα ή εταιρία)"?
Με βάση τις απαντησεις, η εταιρία μετά κάνει δημοσιεύσεις για να απαλύνει την δυσμενή εντύπωση, αν η έρευνα έδειξε ότι η αξιοπιστία της εταιρίας ή της μάρκας, δεν είναι σε ποσοστό που καλύπτει την ύπαρξή της...΄Ετσι αποσύρονται προϊόντα και την θέση τους παίρνουν άλλα....
Και έτσι ο καταναλωτής μπερδεύεται και δεν δίνει βάση στην εταιρία, αλλά στο προϊόν που αποσύρθηκε...
Είναι νόμος της διαφήμισης αυτός, για να μένουν πάντα στο απυρόβλητο οι εταιρίες και να παίρνουν την δυσμένεια τα προϊόντα..
Με αυτόν τον τρόπο παραμένουν στην κορυφή οι γνωστές εταιρίες...
Και ισχύει για όλα τα καταναλωτικά αγαθά...
Σκέψου τα αυτοκίνητα....Κάποιες παρτίδες από την Ρενώ, σε ένα μοντέλο, βγήκαν σκάρτες...Το μοντέλο αποσύρθηκε και η Ρενώ αποκατάστησε τις σχέσεις εμπιστοσύνης με τον καταναλωτή...
Εκεί βρίσκεται το μυστικό με τις έρευνες...Αλλά σίγουρα αυτές δεν είναι κατευθυνόμενες...Οι εταιρίες "τρώνε" τα αποτελέσματα κυριολεκτικά στην "μάπα"....