ΕΚΛΟΓΕΣ...

Άβαταρ μέλους
Vasoula
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 88511
Εγγραφή: 24 Απρ 2007 11:47 am
Τοποθεσία: Σείριος

ΕΚΛΟΓΕΣ...

Δημοσίευση από Vasoula »

Τι θέλει αυτό το θέμα στον εσωτερισμό?
Νομίζω πως εδώ ανήκει...Στην Ζωή ολόκληρη...

Κι αν δεν μπορείς να φτιάξεις τον κόσμο όπως θέλεις
φτιάξε πρώτα τον κόσμο σου, λέει ο Ποιητής...
΄Εναν κόσμο, να μην πληγώνει την καρδιά σου...ξαναλέει!

Τίποτα δεν είναι πιο πνευματικό από την απόφαση να Ζεις σαν ΄Ανθρωπος...


Σήμερα είμαι ο πλέον άσχετος των ασχέτων άνθρωπος, επί πολιτικών συμβάντων, ονομάτων και κομμάτων...Εγώ!

Πάνε πολλά χρόνια που έβγαλα το αδιαμφισβήτητο συμπέρασμα, ότι αν δεν "φτιάξει" ο άνθρωπος από μέσα, αποκλείεται να φτιάξει τον κόσμο του και έξω...Θα είναι πάντα πουλημένος και φοβισμένος...χωρίς ιδανικά, πέρα από τις λέξεις των συνθημάτων που επινοεί, για να δικαιολογεί την βαρεμάρα του στην ζωή...

Κανείς δεν με έχει εντυπωσιάσει από τους πολιτικούς ανθρώπους...Κανείς δεν μου έχει φέρει έκπληξη...Εχω ακούσει φιλοσοφίες και φιλοσοφίες, ιδανικά και ιδανικά, αλλά δυστυχώς όλα αλλάζουν μόλις κάποιος βρεθεί σε θέση ισχύος!
Μα το ίδιο συμβαίνει όταν βρεθεί και σε ανίσχυρη θέση…
Το Σθένος ενός Ανθρώπου, δεν έχει να κάνει με την θέση που θα βρεθεί, αλλά με την Ηθική του να είναι ΄Ανθρωπος!

Το έχω δει στην ζωή…δεν το βγάζω από το μυαλό μου…

Εγώ τον θεό ήθελα ανέκαθεν και βρέθηκα στο πολυτεχνείο και γενικά στον κόσμο του «μάλμπορο», μέχρι που είπα δεν είναι αυτά για εμένα…

Αποσύρθηκα από την πολιτική ζωή του τόπου μας, γιατί για να πω την αλήθεια, φοβήθηκα και τον εαυτό μου ακόμα…Οι μαζικές εξαρτήσεις είναι τραγικές, όταν δεν ξέρεις καλά τι Είσαι…Νομίζεις ότι μπορείς να διαφοροποιηθείς, αλλά τελικά το μόνο που σε διαφοροποιεί είναι η άποψη που έχεις για την «ιδέα» σου…Οι πράξεις τελικά αποβαίνουν ίδιες!

Και εδώ και κάποια χρόνια προσπαθώ να δώσω επιχειρήματα στους ανθρώπους να φτιάξουν τον κόσμο μέσα τους…Μόνο έτσι θα έρθει η μεγάλη έκπληξη…