ΚΑΛΗΜΕΡΑ...ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ...ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ...

καμιά φορά ξεχνιόμαστε...
και εκτός από την "καλημέρα"
λέμε και ότι νιώθουμε!!
Άβαταρ μέλους
Ταρούλα
Δημοσιεύσεις: 32420
Εγγραφή: 16 Αύγ 2011 6:45 pm

Re: ΚΑΛΗΜΕΡΑ...ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ...ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ...

Δημοσίευση από Ταρούλα »

Καλημέρα :romance-grouphug:
Η μόνη βεβαιότητα που μπορείς να έχεις στην ζωή σου είναι μόνο μέσα στην Πίστη, πως ό,τι έρθει, πάντα το Πνεύμα θα δρα εντός σου... Η καρδιά φωτίζει τον σκοτεινό δρόμο της ζωής... Β.Ν. :romance-heartbeating:
Άβαταρ μέλους
Θοδωράκος
Δημοσιεύσεις: 25986
Εγγραφή: 27 Απρ 2007 3:37 pm
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: ΚΑΛΗΜΕΡΑ...ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ...ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ...

Δημοσίευση από Θοδωράκος »

Καλημέρα :x
Πολέμα και Οραματίσου @};-

Ανοίγω την Καρδιά μου στον Θεό. :romance-heartbeating:

Επιστροφή στο “Η ΠΑΡΕΑ - ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!”