Δεν με απασχολεί ο Νικολόπουλος. Άλλη είναι η μεγάλη ντροπή.
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ
Δημήτρης Παπαδημητριάδης, MD MSc, ψυχίατρος, maga.gr CEO
Δεν καταλαβαίνω γιατί σοκάρει ένας Έλληνας πολιτικός (και δη αντιπρόεδρος της “Ένωσης για την Πατρίδα και τον Λαό” του Βύρωνα Πολύδωρα και του Παναγιώτη Ψωμιάδη) όταν απευθύνεται σε έναν gay ως πούστη και κίναιδο. Θα πρέπει να σοκάρει περισσότερο η διαμαρτυρία του, λίγη ώρα αργότερα, ότι δέχτηκε “χυδαίες επιθέσεις και οχετό ύβρεων” σε απάντηση από εκείνους που ενοχλήθηκαν. Και αυτό γιατί ο ηθικολόγος βουλευτής φαίνεται να μην αντιλαμβάνεται τις λέξεις “πουσταριά” και “κίναιδοι” ως υβριστικές και χυδαίες, ώστε η χρήση τους να δικαιολογεί αντιδράσεις στο ίδιο ύφος.
Ελάτε τώρα. Είναι χαμένος κόπος να ασχοληθεί οποιοσδήποτε σοβαρός άνθρωπος με τον Νικολόπουλο. Να προσπαθήσουμε να εξηγήσουμε στον βουλευτή τα αυτονόητα; Περί ανθρωπίνων δικαιωμάτων; Περί της ομοφυλοφιλίας που δεν είναι επιλογή (αλλά και να ήταν “γούστο μου και καπέλο μου”); Περί της διαχρονικής και διαπολιτισμικής της οντότητας σε όλα τα μήκη και πλάτη του κόσμου και στα περισσότερα είδη του ζωικού βασιλείου; Αστειεύεστε. Την άγνοια επιλέγεις να την αγνοείς όταν είναι ανεπίδεκτη μαθήσεως. Αυτό που δεν έχεις την πολυτέλεια να αγνοήσεις, όμως, είναι ότι η Ελληνική κοινωνία είναι ακραία υποκριτική.
Όσο υποκρίνεται το θύμα ο Νικολόπουλος – ότι ο ίδιος δεν είναι χυδαίος υβριστής με τις λέξεις που επιλέγει για σημαντικό ποσοστό των συνανθρώπων του στον πλανήτη – άλλο τόσο και περισσότερο υποκρίνονται αρκετοί gay ότι δεν είναι gay, γονείς με gay παιδιά ότι δεν έχουν gay παιδιά, παπάδες που μπλέκονται στα δικά μας χωράφια (σσ: είμαι ψυχίατρος) ότι η ομοφυλοφιλία δεν είναι υγιής συμπεριφορά, άλλοι ψηφοθήρες πολιτικοί ότι δεν είναι έτοιμη η κοινωνία να καταλάβει, κ.ο.κ. Κι ας υιοθετεί, στο μεταξύ, ο υπόλοιπος πολιτισμένος κόσμος (δηλαδή ο ενημερωμένος κόσμος) σταθερά πλέον τη μία και μοναδική αλήθεια: δεν είναι ντροπή να είσαι ομοφυλόφιλος.
Ντροπή είναι να πρέπει να εξηγήσεις σε συνανθρώπους σου για ποιον ακριβώς λόγο τους υποτιμάς (όπως καλεί εμμέσως τον βουλευτή, ο πρωθυπουργός Bettel Xavier). Ντροπή είναι να μη χαίρεσαι με τη χαρά του άλλου (σημ.: με την ευκαιρία, εγώ χαίρομαι για τον φίλο μου τον Bettel και τον ζηλεύω …με την καλή έννοια). Ντροπή είναι να ζεις στα σκοτεινά σαν κατσαρίδα. Ντροπή είναι να προσβάλεις τα συναισθήματα του άλλου. Ντροπή είναι να κοροϊδεύεις έναν άνδρα ή μια γυναίκα, σέρνοντάς τους στη ζωή σου για μια ζωή, ενώ δεν είσαι ερωτευμένος. Ντροπή είναι να μη ζητάς βοήθεια για να συμφιλιώσεις το Εγώ σου με την πραγματική σου προτίμηση στο σεξ και στο φαΐ. Ντροπή είναι να καταπιέζεις και να προκαλείς ενοχές στα παιδιά σου γιατί επιμένεις στην άγνοιά σου. Ντροπή είναι να σε κοιτούν με απορία τα παιδιά σου γιατί τους στερείς την αγάπη σου επειδή ψάχνουν την αγάπη. Ντροπή είναι να υποκρίνεσαι τον παπά, τον δάσκαλο, τον πολιτικό, να έχεις τη δύναμη στα χέρια σου και με αυτήν να στερείς από τους συνανθρώπους σου τη ζωή και τη χαρά τους. Ντροπή είναι τα δήθεν πρότυπα. Ντροπή είναι να σπέρνεις τη δυστυχία.
Ντροπή σου κι εσένα Νικολόπουλε που σπούδασες Κοινωνική Θεολογία αλλά προσβάλλεις την ανθρώπινη φύση, αλλά όπως έγραψα εσύ δεν με απασχολείς.
http://maga.gr/2014/08/28/den-apascholi ... li-ntropi/" onclick="window.open(this.href);return false;
Τι να σχολιάσουμε? νομίζω ότι και τα ντουβάρια περισσότερη ευαισθησία έχουν...
