Η ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ

Άβαταρ μέλους
Μαιρη
Δημοσιεύσεις: 1561
Εγγραφή: 02 Ιαν 2009 12:51 pm
Τοποθεσία: Μυτιλήνη

Δημοσίευση από Μαιρη »

εχεις δικιο ειναι ενα "κατηγορω" τα βιβλια του και μιλαει μια σκληρη γλωσσα αλλα ισως το κανει για να ταρακουνησει τα λιμνζοντα νερα .. ;) παντως ΑΛΗΘΕΙΕΣ λεει, οταν το εχα διαβασει ενιωσα οτι ανοιξαν τα ματια μου..
Ακολουθω την εσωτερικη πυξιδα μου και απορριπτω οποιες πεποιθησεις δεν με εξυπηρετουν πλεον...
Επισκέπτης

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Μαιρη , προσωπικά δεν ειμαι εναντίον κάθε ''κατηγορω'' ...ερευνω ....παρατηρώ και ψαχνω....
Μεχρι τωρα, εχω δει οτι αν δεν ερθει η στιγμή , η κατανόηση ειναι αδυνατος ..οποτε προς τι ο πόλεμος ?
Ισως αργότερα να βρω απαντήσεις που να διαφοροποιούν και αυτή μου την αποψη...
Κατα τα αλλα μεχρι αυτου του σημειου που εχω διαβάσει , καθως και αλλα που εχω δει, μου αρεσει παρα πολύ....
Δεν ξερω πως εζησε και πως θα εξελισσόταν αν προλάβαινε να πραγματοποιήσει τις ιδεες του.... αλλα σαν θεωρια εμενα με ενθουσιάζουν...
Επειδή δε, μου κινησε πολυ την περιεργεια εψαχνα στο ιντερνετ και βρηκα τα εξης...που παραθέτω..

----------------------------------------

Η περιπέτεια του Βίλχελμ Ράιχ
του Δημήτρη Χείλαρη

Πρωταγωνιστής στην προσπάθεια να συνδέσει το μαρξισμό με την ψυχανάλυση, τελικά θα επικριθεί και απομακρυνθεί από τις «ορθοδοξίες» και των δύο ρευμάτων: το σταλινισμό και την ψυχαναλυτική εταιρεία. Η συνεισφορά του στη μαρξιστική σκέψη και το σοσιαλιστικό κίνημα είναι μεγάλη. Για πρώτη φορά στην ιστορία του σοσιαλιστικού κινήματος, η αντικαπιταλιστική κριτική σχετίζεται -με ένα δομημένο τρόπο- με τη σεξουαλική καταπίεση. Ο Ράιχ προσπαθεί να διευρύνει την πολιτική δράση στη σφαίρα της καθημερινότητας των απλών ανθρώπων. Για το Ράιχ, πολιτική ζύμωση και προπαγάνδα είναι η ενημέρωση των εργατών για ζητήματα σεξουαλικότητας και προσωπικών σχέσεων.

Ο μαρξισμός έχει κατηγορηθεί πολλές φορές για οικονομισμό και υποτίμηση του «υποκειμενικού». Ο Ράιχ είναι έξοχο παράδειγμα για το πώς ο μαρξισμός μπορεί να ενσωματώσει την ψυχαναλυτική κριτική της σεξουαλικής καταπίεσης, πώς το προσωπικό συναντάει το πολιτικό και το αντίστροφο.

Το κείμενο που ακολουθεί αποτελεί μια σύντομη παρουσίαση της ζωής και του έργου του Βίλχελμ Ράιχ.

Ψυχανάλυση και κοινωνική κριτική
Ο Βίλχελμ Ράιχ, όντας γιατρός, προσέγγισε την ψυχανάλυση μέσα από τη θεραπευτική μέθοδο και δεν περιορίστηκε απλώς σε μια γενικόλογη ερμηνεία της ψυχικής διεργασίας. Στο κλινικό περιβάλλον αναπτύχθηκαν οι πρώτες διαφωνίες του:
«Ούτε οι ψυχίατροι, ούτε οι ψυχαναλυτές δεν συνήθιζαν να ρωτούν τους ασθενείς για τις κοινωνικές συνθήκες διαβίωσής τους. Ήξεραν γενικά ότι ζούσαν μέσα στη φτώχεια και τη μιζέρια. Αλλά αυτό δεν τον θεωρούσαν σχετικό με την αρρώστια. Στην κλινική, όμως, βρισκόμαστε μόνιμα αντιμέτωποι μ' αυτούς τους παράγοντες» (Η Λειτουργία του Οργασμού)

Ο Ράιχ ασκεί κριτική στην επίσημη ψυχανάλυση ότι υποτιμάει τις κοινωνικές αιτίες της ψυχικής ασθένειας, αντιλαμβάνεται τα όρια της ατομικής θεραπείας και υποστηρίζει ότι η καταπολέμηση των νευρώσεων περνάει μέσα από την «σεξουαλική οικονομία», μια ελεύθερη και αυτορυθμιζόμενη διαχείριση της σεξουαλικής ζωής. Υιοθετεί το συμπέρασμα του Φρόυντ ότι η βασική πηγή της νεύρωσης είναι η καταπίεση της σεξουαλικής επιθυμίας. Για τον Φρόυντ, όμως, η σεξουαλική απώθηση είναι ένα αναγκαίο κακό του «πολιτισμού» και μέσω της διαδικασίας της «εξιδανίκευσης», η λίμπιντο (σεξουαλική ενέργεια) μπορεί να διοχετευθεί σε «ανώτερους σκοπούς», όπως η εργασία. Για τον Ράιχ, αντίθετα, η σεξουαλική ικανοποίηση αποτελεί ένα απαραίτητο όρο για την αντιμετώπιση της ψυχικής ασθένειας. Η σεξουαλική απώθηση δημιουργεί ανθρώπους υποτακτικούς και σχετίζεται άμεσα με θεσμούς της καθεστηκυίας τάξης, όπως είναι η οικογένεια, η εκκλησία και το σχολείο.

Ο Ράιχ προσπάθησε να εμπλουτίσει την ψυχανάλυση με την κριτική και μεθοδολογία του μαρξισμού: α) θεμελίωση της υλιστικής βάσης της ψυχανάλυσης, β) ανάδειξη της διαλεκτικής των συγκρούσεων των ψυχικών διεργασιών, και, γ) κριτική της αστικής κοινωνικής θέσης και σύνθεσης του ψυχαναλυτικού ρεύματος. Οι θέσεις του αυτές τον έφερναν σε μια διαρκή τριβή με τους κύριους εκπρόσωπους της Ψυχαναλυτικής Εταιρείας£ και κυρίως η επιμονή του η ψυχανάλυση να τοποθετηθεί απέναντι στην κοινωνική και σεξουαλική καταπίεση.

Σέξπολ
Το 1927, ο Βίλχελμ Ράιχ γίνεται αυτόπτης μάρτυρας της βίαιης καταστολής μιας εργατικής διαδήλωσης στη Βιέννη. Η εμπειρία αυτή τον ωθεί να στρατευθεί στο Κ.Κ. Αυστρίας. Ήδη γνωστός ψυχαναλυτής και στοχαστής, παίρνει ενεργό μέρος σε διαλέξεις και ενημερωτικά σεμινάρια προς τα μέλη και τους συμπαθούντες του κόμματος.

Μια από τις πρώτες διαπιστώσεις του ήταν το χάσμα που υπήρχε ανάμεσα στη «ξύλινη» γλώσσα και προβληματική των μαρξιστών από τη μια μεριά- και την καθημερινότητα που βίωναν οι εργάτες από την άλλη:

«εάν [μια πολιτική] με άλλα λόγια πρόκειται να είναι μαρξιστική, τότε πρέπει να συνδεθεί με την ασήμαντη, κοινότυπη, πρωτόγονη, απλή καθημερινή ζωή και τις επιθυμίες των πλατύτερων μαζών του λαού με όλη την ιδιομορφία της κοινωνικής τους κατάστασης. Μονάχα έτσι γίνεται δυνατό να ενοποιηθεί το αντικειμενικό προτσέσο και η υποκειμενική συνείδηση των ανθρώπων, και να καταργηθεί η αντίφαση, το σχίσμα ανάμεσά τους». (Ταξική συνείδηση και σεξουαλική χειραφέτηση)

Το 1928, δημιουργεί στη Βιέννη τα Κέντρα Σεξουαλικής Υγιεινής σε διάφορες εργατικές συνοικίες. Η επιτυχία τους εγχειρήματος ήταν ανέλπιστη. Όλο και περισσότεροι άνθρωποι πλησίαζαν τα κέντρα, θέτοντας απορίες και προβληματισμούς πάνω σε ζητήματα της σεξουαλικότητας, της οικογένειας και των προσωπικών σχέσεων. Το 1930, όταν μετακομίζει στο Βερολίνο, ιδρύει το Σέξπολ συνεχίζοντας τη δουλειά που είχε ξεκινήσει στη Βιέννη και εντάσσεται στο Κ.Κ. Γερμανίας. Τα προτάγματα της σεξουαλικής ελευθερίας βρήκαν μεγάλη απήχηση ανάμεσα στη νεολαία του κόμματος. Ο Ράιχ γίνεται αρωγός και σύμβουλος χιλιάδων νέων ανθρώπων πάνω στα ζητήματα της σεξουαλικότητας. Η αυξανόμενη επιρροή του και το αυτόνομο πνεύμα του δεν άρεσαν ιδιαίτερα στην ηγεσία του Κ.Κ. Γερμανίας και η οριστική ρήξη δεν άργησε να έρθει.

Εκτός από τα ζητήματα σεξουαλική ηθικής, ο Ράιχ διαφώνησε συνολικότερα με την πολιτική του σταλινισμού. Καθοριστικό ρόλο στην κριτική του έπαιξε η επίσκεψή του στην ΕΣΣΔ το 1929. Ο Ράιχ έγραψε με ενθουσιασμό -στη «Σεξουαλική Επανάσταση»- για τις κατακτήσεις της Οκτωβριανής επανάστασης: αποποινικοποίηση της ομοφυλοφιλίας και της μοιχείας, εξασφάλιση δικαιωμάτων στις γυναίκες και στους νέους, αντικατάσταση κάποιων οικογενειακών λειτουργιών από συλλογικά όργανα£ αλλά και περιέγραψε τη σταλινική αντεπανάσταση με την επαναφορά της ηθικής της εγκράτειας και της πατριαρχικής οικογένειας.

Φασισμός
Από τη εμφάνιση του ναζισμού, ο Ράιχ ασκεί έντονη κριτική στο Κ.Κ. Γερμανίας για την υποτίμηση του κινδύνου. Ακόμα και στις εκλογές του 1928, όπου οι ναζί πήραν 6.000.000 ψήφους, το Κ.Κ. Γερμανίας διακήρυξε ότι το αποτέλεσμα αυτό ήταν το κύκνειο άσμα τους. Ο Ράιχ διαφώνησε και με τη σεχταριστική πολιτική του σταλινισμού απέναντι στους σοσιαλδημοκράτες, τους οποίους το Κ.Κ. Γερμανίας χαρακτήριζε ως σοσιαλφασίστες και αρνήθηκε οποιαδήποτε κοινή δράση. Ο ίδιος προσπαθεί να οργανώσει κοινές αντιφασιστικές ομάδες κομμουνιστών και σοσιαλδημοκρατών.

Το 1933, συγκεντρώνει τις σκέψεις και την ανάλυσή του για το φασιστικό φαινόμενο στο βιβλίο «Η μαζική ψυχολογία του φασισμού». Στο έργο αυτό ανιχνεύει τις αιτίες γέννησης του φασισμού, πέρα από τις οικονομικές και κοινωνικές, στην ψυχική δομή των μαζών. Μεθοδολογικά, υπήρξε

Με την επικράτηση των ναζί, ξεκίνησε και η συστηματική δίωξή του. Αρζίχει, έτσι ένα ταξίδι σε διάφορες ευρωπαϊκές χώρες, πριν καταλήξει στις Η.Π.Α, όπου βιώνει έντονα την κατάστασή του ως ξενιτεμένος και κυνηγημένος.

Η ανάλυσή του για το φασιστικό φαινόμενο πλησίαζε αρκετά την τροτσκιστική άποψη. Ήρθε σε επαφή με πυρήνες τροτσκιστών στη Δανία και τη Γαλλία και φαίνεται ότι το ζήτημα της ένταξής του στην 4η Διεθνή τον απασχόλησε, αλλά στο τέλος το απέρριψε.

Είναι φανερό ότι η βασική τοποθέτηση του Ράιχ για το χάσμα του μαρξισμού με την τάξη δεν θα μπορούσε να απαντηθεί από το τότε τροτσκιστικό ρεύμα, που ήταν φοβερά κυνηγημένο και απομονωμένο.

Όμως ο Ράιχ, σιγά-σιγά εγκατέλειπε και τη σοσιαλιστική θεωρία στο σύνολό της….

Η β' περίοδος του Ράιχ
Βρισκόμενος στη Σουηδία, ανακαλύπτει την οργόνη, μια μορφή ενέργειας που ο Ράιχ πιστεύει ότι είναι κινητήρια δύναμη της ζωής. Η κοινωνική κριτική του αντικαθίσταται από μια εντελώς βιολογίστικη και νατουραλιστική προσέγγιση. Προσπαθεί μέσω βιολογικών και φυσικών πειραμάτων να εξηγήσει τις ψυχικές διεργασίες, καταλήγοντας στο χυδαίο μηχανιστικό υλισμό. Οι επιστημονικές του ανακαλύψεις συναντούν την απόρριψη των υπολοίπων φυσικών επιστημόνων ανάμεσά τους κι ο Αϊνστάιν.

Όσον αφορά τις πολιτικές του ιδέες, ο Ράιχ εγκαταλείπει την ταξική προσέγγιση και θεωρεί ότι η βασική διάκριση δεν είναι ανάμεσα σε φτωχούς και πλούσιους αλλά σε σκεπτόμενους ανθρώπους και μη. Το νέο όραμά του είναι πλέον η «δημοκρατία της εργασίας», όπου η πρόοδος μπορεί να επιτευχθεί μέσα από τη συστηματική και ορθολογική δημιουργικότητα του κάθε ανθρώπου.

Υπάρχουν διάφορες αιτίες που εξηγούν τη μεταστροφή αυτή του Ράιχ. Κυνηγημένος και απορριμμένος από όλους (σταλινισμός, ψυχαναλυτική εταιρεία, φασισμός, ευρωπαϊκές κυβερνήσεις) όλο και περισσότερο κλείνεται στον εαυτό του, δυσπιστεί για οποιαδήποτε κριτική απέναντί του και διαμορφώνει ένα ιδιόρρυθμο και εγωπαθή χαρακτήρα. Εκφράσεις -αν και πολύ περιορισμένες- αυτής της βιολογιστικής ερμηνείας μπορεί να εντοπίσει κανείς και στην α' περίοδο της ζωής του. Η (ορθή) επιμονή του να θεμελιώσει την υλιστική καταγωγή της ψυχανάλυσης πολλές φορές συγχεόταν με τη μηχανιστική παρέκκλιση να προσδώσει μια υλική διάσταση στις ψυχικές διεργασίες, όπως π.χ. με τη λίμπιντο.

Ο Ράιχ, μαζί με μαθητές και συνοδοιπόρους, ιδρύει στο Όρεγκον των ΗΠΑ το Κέντρο Οργόνης. Πιστεύοντας ότι έχει κατασκευάσει θεραπευτικές συσκευές, τις διακινεί στην αγορά. Ο Οργανισμός Φαρμάκων και Τροφίμων των Η.Π.Α. απαγορεύει την κυκλοφορία των συσκευών αυτών και επιβάλει ποινές που δεν στοχεύουν απλώς στην «προστασία του καταναλωτή» αλλά στην εξόντωση του Ράιχ. Ο λόγος είναι ότι παρ' όλη την αναδίπλωσή του από τις επαναστατικές και σοσιαλιστικές ιδέες, ο Ράιχ παραμένει προοδευτικός σε ζητήματα οικογένειας και σεξουαλική ηθικής, κάτι που δεν αρέσει καθόλου στους συντηρητικούς εκπρόσωπους της αμερικάνικης άρχουσας τάξης. Ο Ράιχ πεθαίνει στη φυλακή. Η σκέψη του, όμως, σίγουρα παραμένει επίκαιρη και ικανή να εμπλουτίσει τον κριτικό μαρξισμό.
Επισκέπτης

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Μια περιγραφή του τυπικού μηχανιστή επιστήμονα όπως αποκαλύπτεται από την ψυχιατρική έρευνα.
Ο τυπικός μηχανιστής φυσικός σκέφτεται σύμφωνα με τις αρχές της μηχανικής κατασκευής την οποία κυρίως υπηρετεί.Μια μηχανή πρέπει να είναι τέλεια.Συνεπώς και η σκέψη και η δράση του φυσικού πρέπει να είναι «τέλειες».Η τελειοθηρία είναι το ουσιώδες χαρακτηριστικό της μηχανιστικής σκέψης. Δεν επιτρέπει λάθη.Αβεβαιότητες και οι ρευστές καταστάσεις είναι ανεπιθύμητες.Ο μηχανιστής, όταν πειραματίζεται,εργάζεται με τεχνητά μοντέλα της φύσης.Τα μηχανιστικά πειράματα του εικοστού αιώνα έχουν χάσει κάθε ουσιώδες γνώρισμα της αυθεντικής έρευνας –τον έλεγχο και την αναπαραγωγή των φυσικών διαδικασιών,που χαρακτήριζαν πάντα το έργο όλων των πρωτοπόρων στις φυσικές επιστήμες.Όλες οι μηχανές που ανήκουν στον ίδιο τύπο μοιάζουν μεταξύ τους ως την τελευταία λεπτομέρεια.Οι παρεκκλίσεις θεωρούνται ανακρίβειες.Αυτό είναι πολύ σωστό για τον χώρο των μηχανικών κατασκευών.Αν όμως η αρχή αυτή εφαρμοστεί στις διαδικασίες της φύσης,θα οδηγήσει σε λάθη.Η φύση δεν είναι συγκεκριμένη,δε λειτουργεί μηχανιστικά.Γι΄αυτό, ο μηχανιστής όποτε χρησιμοποιεί της μηχανιστικές αρχές του πηγαίνει αντίθετα στη φύση.Υπάρχει μια νομοτελειακή αρμονία των φυσικών λειτουργιών που διαπερνά και διέπει όλο το είναι.Όμως αυτή η αρμονία και η νομοτέλεια δεν έχουν καμία σχέση με τον μηχανικό ζουρλομανδύα που επέβαλλε ο μηχανιστής άνθρωπος στο χαρακτήρα του και στον πολιτισμό του.Ο μηχανιστικός πολιτισμός είναι μια παρέκκλιση από το φυσικό νόμο,μια διαστροφή της φύσης,μια εξαιρετικά επικίνδυνη παραλλαγή με τον ίδιο τρόπο που ένας λυσσασμένος σκύλος είναι μια αρρωστημένη παραλλαγή του είδους του.
Παρά τη νομοτέλεια των λειτουργιών τους,οι διαδικασίες της φύσης χαρακτηρίζονται από την απουσία κάθε είδους τελειοθηρίας.Μέσα σ΄ένα φυσικό δάσος παρατηρούμε μια ομοιόμορφη ανάπτυξη.Μα ανάμεσα στα χιλιάδες δέντρα του,δε θα βρούμε ούτε δυο που τα φύλλα τους να μοιάζουν με φωτογραφική ακρίβεια.Οι παραλλαγές είναι απείρως περισσότερες από τις ομοιομορφίες.Παρ΄όλο που ο νόμος της ομοιομορφίας παρατηρείται και λειτουργεί μέσα στη φύση ως και στην παραμικρή λεπτομέρεια,δεν υπάρχει τίποτα που να μας κάνει να συμπεράνουμε τελειοθηρία.Με όλη τη νομοτέλεια τους οι διαδικασίες της φύσης είναι αβέβαιες.Η τελειοθηρία και η αβεβαιότητα αλληλοαποκλείονται. Θα μπορούσε κανείς,αμφισβητώντας αυτό το γεγονός,να μας υποδείξει τη βεβαιότητα για τις λειτουργίες του ηλιακού μας συστήματος.Σωστά, είναι χιλιάδες χρόνια τώρα που οι τροχιές των πλανητών γύρω από τον ήλιο μένουν αμετάβληττες.Αλλά μερικές χιλιάδες,ακόμη και εκατομμύρια χρόνια,δεν παίζουν παρά δευτερεύοντα ρόλο στις διαδικασίες της φύσης.Η προέλευση του πλανητικού συστήματος είναι τόσο βέβαιη όσο και το μέλλον του.Αυτό είναι γενικά αποδεκτό.Ακόμη και το πλανητικό σύστημα,λοιπόν,που για τους αστροφυσικούς είναι ένας τέλειος μηχανισμός,έχει ατέλειες, "ακανόνιστες" διακυμάνσεις των θερμικών περιόδων,των ηλιακών κηλίδων,των σεισμών,κλπ.Η διαμόρφωση του καιρού και οι κινήσεις της παλίρροιας και της άμπωτης δεν ακολουθούν τους μηχανικούς νόμους.Η αποτυχία της μηχανιστικής επιστημονικής σκέψης σ’αυτούς τους χώρους της φύσης είναι τόσο ολοφάνερη όσο και η εξάρτηση τους από τις λειτουργίες της πρωτοταγούς κοσμικής ενέργειας.Η φύση έχει νόμους,αυτό είναι βέβαιο.Μα οι νόμοι αυτοί δεν είναι μηχανιστικοί.
Συνεπώς, η τελειοθηρία είναι μια ψυχαναγκαστική ροπή του μηχανιστικού πολιτισμού για ακρίβεια,ακρίβεια μέσα στο χώρο των μηχανιστικών λειτουργιών και των τεχνιτών μοντέλων της φύσης κι όχι έξω απ’αυτόν.Όπως όλα μέσα στο εννοιολογικό πλαίσιο της τυπικής λογικής είναι λογικά αλλά γίνονται παράλογα έξω απ’ αυτό,όπως ακριβώς μέσα στο πλαίσιο των αφηρημένων μαθηματικών έχουν συνέπεια αλλά έξω απ’αυτό δεν έχουν κανένα σημείο αναφοράς,όπως ακριβώς όλες οι αρχές του αυταρχικού παιδαγωγικού συστήματος είναι λογικές αλλά έξω απ’αυτό είναι άχρηστες και αντιπαιδαγωγικές,έτσι και η μηχανιστική τελειοθηρία είναι αντιεπιστημονική έξω από το χώρο της δικής της λογικής και με την ψευδοακρίβειά της αποτελεί εμπόδιο για την έρευνα της φύσης.’Ερευνα χωρίς λάθη δε γίνεται.Η έρευνα της φύσης είναι και ήταν πάντοτε ψηλαφητή,»ακανόνιστη»,ασταθής,ελαστική,διορθώσιμη,ρευστή,αβέβαιη και επισφαλής,αλλά παρ’όλα αυτά διατηρεί την επαφή της με τις πραγματικές διαδικασίες.Επειδή αυτές οι διαδικασίες,παρά τους ενιαίους θεμελιώδεις νόμους τους,είναι εξαιρετικά μεταβλητές,ελεύθερες με την έννοια ότι είναι ακανόνιστες,απρόβλεπτες και ανεπανάληπτες.
Αυτή ακριβώς η ελευθερία της φύσης είναι που τρομάζει τους μηχανιστές μας όταν τη συναντούν μπροστά τους.Ο μηχανιστής δεν μπορεί να ανεχτεί την αβεβαιότητα.Η ελευθερία αυτή,όμως,δεν είναι μεταφυσική ή μυστικιστική αλλά διέπεται από λειτουργικούς νόμους.
Βίλχελμ Ράιχ



@};- @};- @};- @};- @};-


Η δολοφονία του Χριστού" (1952)




Σελ. 19:
Η ΕΞΟΔΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΤΕΛΑ ΟΡΑΤΗ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ
ΣΤΗ ΦΥΛΑΚΗ ΑΛΛΑ ΟΛΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΠΩΣ ΔΕ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ.
ΜΑΛΙΣΤΑ ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΚΙΝΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΞΟΔΟ,
ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΤΗ ΔΕΙΧΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΔΑΧΤΥΛΟ, ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΤΡΕΛΟΣ,
ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΑΣ, ΑΜΑΡΤΩΛΟΣ, ΑΞΙΟΣ ΝΑ ΚΑΕΙ ΣΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ.

Σελ. 22:
Ο Χριστός υπήρξε θύμα του μίσους που οι σύγχρονοί του αισθάνονταν
για τη ζωή

Σελ. 26:
Ο παιδαγωγός του μέλλοντος θα κάνει συστηματικά κι όχι μηχανικά
αυτό που κάνει κάθε αυθεντικός παιδαγωγός κάνει κιόλας στη δική μας εποχή:
Θα νοιώσει τα χαρακτηριστικά της ζωής μέσα σε κάθε παιδί,
θα αναγνωρίσει τα ιδιαίτερα προσόντα του και θα κάνει το παν
για να μπορέσουν να έρθουν στην επιφάνεια.


Σελ. 23:
Ο Χριστός υπήρξε θύμα της δομής του ανθρώπινου χαρακτήρα,
γιατί πρόβαλε αξίες και τρόπους συμπεριφοράς που στο θωρακισμένο
χαρακτήρα έχουν την ίδια επίδραση με ένα κόκκινο αντικείμενο
στα νεύρα ενός άγριου ταύρου.

Σελ. 27:
Ο Θεός βρίσκεται ΜΕΣΑ στον άνθρωπο.
Είναι ανώφελο να τον αναζητούμε θρονιασμένο αλλού.
Η Βασιλεία των Ουρανών είναι η βασιλεία της εσωτερικής χάρης
και της καλοσύνης.

Σελ. 28:
Για το σημερινό άνθρωπο, η γενετήσια περίπτυξη, δώρο του Θεού,
έδωσε τη θέση της στην πορνογραφική έννοια της σεξουαλικής σχέσης.

Σελ. 41:
Το να μοιάζουμε με το Θεό σημαίνει να γνωρίζουμε όλες τις εκφράσεις της ζωής. Οι οργονοτικές συγκινήσεις είναι καλοσυνάτες και γλυκές, όταν χρειάζεται η καλοσύνη κι η γλυκύτητα. Είναι σκληρές και τσουχτερές όταν η ζωή έχει προδοθεί ή προσβληθεί. Η ζωή μπορεί να ξεσπάσει σε θυμό. Η ζωή δεν καταδικάζει το σώμα. Δείχνει κατανόηση για τις πόρνες και τις γυναίκες που έχουν απατήσει τους άνδρες τους. Δεν καταδιώκει την πόρνη και τη μοιχαλίδα.

Σελ. 42:
Ο Χριστός δίνει ελεύθερα. Μπορεί να δίνει απλόχερα αφού η δύναμή του να απορροφάει τη ζωική ενέργεια του σύμπαντος είναι απεριόριστη. Ο Χριστός δεν έχει την εντύπωση ότι επιτελεί άθλους όταν δίνει τη δύναμή του στους άλλους. Αυτό το κάνει με χαρωπή καρδιά. Και κάτι περισσότερο: έχει ανάγκη ν’ αναλώνεται μ’ αυτό τον τρόπο. Ξεχειλίζει από ενέργεια. Δε χάνει τίποτα όταν τη δίνει γενναιόδωρα στους άλλους. Αντίθετα μάλιστα, όταν ακριβώς δίνει στους άλλους μεγαλώνει τη δύναμη και τον πλούτο του.
Ο ερεθισμός της βιοενέργειας μιας αδύνατης ύπαρξης είναι ικανός να διαστείλει τα αιμοφόρα αγγεία, να διαβρέξει καλύτερα τους ιστούς, να επιταχύνει την επούλωση των πληγών, να εμποδίσει τα εκφυλιστικά παραλυτικά φαινόμενα που αδρανοποιούν τη ζωική ενέργεια.

Σελ. 44:
Ο Χριστός ε ί ν α ι. Δεν κάνει τίποτα άλλο από το να ζει τη ζωή του. Δεν έχει συνείδηση του γεγονότος ότι είναι τόσο πολύ διαφορετικός από όλους τους άλλους.
Η πίστη μπορεί να μετακινήσει βουνά. Η πίστη είναι το αίσθημα του Θεού ή της Ζωής μέσα μας. Είναι αυτοπεποίθηση, ενέργεια, δυναμισμός.

Σελ. 45:
Οι άνθρωποι φοβούνται και θαυμάζουν ό,τι δεν καταλαβαίνουν.

Σελ. 46:
(Ο Χριστός) προσπαθεί να χαράξει μέσα στους ανθρώπους τα δικά του αισθήματα απλότητας, ειλικρίνειας, οικειότητας με τη φύση.
Αγαπάει τις γυναίκες.
Περιβάλλεται από γυναίκες όπως περιβάλλεται από άντρες.
Ζει το κορμί του μέσα στο κορμί όπως το δημιούργησε ο Θεός.
Δε ζει τη σάρκα του αλλά το κορμί του.
Ο Σατανάς είναι η αρρώστια, η σαρκική επιθυμία, η απληστία, το έγκλημα, η δολιότητα προς τους συνανθρώπους μας,
η απάτη, το ψέμα, το κυνήγι του χρήματος.

Σελ. 47:
Ο Χριστός δεν έπαιρνε ύφος Αγίου.
Ζούσε απλώς σύμφωνα με όσα οι σύντροφοί του πίστευαν ότι αποτελούν τη ζωή ενός αγίου.
Ένα λουλούδι ζει σαν να ήταν λουλούδι, ένα ελάφι σαν να ήταν ελάφι.

Σελ. 48:
Δε συγκρατεί τη δύναμή του και δε γαντζώνεται απ’ αυτή.
Την προσφέρει γενναιόδωρα, χωρίς ποτέ να αναρωτηθεί αν, ενεργώντας μ’ αυτό τον τρόπο φτωχαίνει ή πλουτίζει.
Εκείνος πλουτίζει δίνοντας.
Η Ζωή επιστρέφει με τα’ άφθονα πλούτη των μεταβολισμών της αυτό που της δανείζουν.
Το να δίνεις και το να παίρνεις δεν είναι ποτέ πράξεις μονοσήμαντες.
Στην πραγματικότητα γίνεται ανταλλαγή.

Εκείνοι δεν ξέρουν παρά να παίρνουν.
Δεν ξέρουν να δίνουν.
Εκείνος που δίνει είναι στα μάτια τους ένας τρελός, ένα φρούτο κατάλληλο για ξεζούμισμα, για εκμετάλλευση.
Έτσι απογοητεύουν πολλά άτομα γενναιόδωρα, ξανασπρώχνουν στη μοναξιά πολλές ψυχές που θέλουν ν’ αγαπήσουν.
Κι ο κόσμος για μιαν ακόμη φορά φτωχαίνει.

Σελ. 49:
Ο Χριστός λέει αυτό που σκέφτεται.
Είναι απλούστατα ειλικρινής.
Όσο για τους άλλους δεν λένε την αλήθεια για τον απλό λόγο ότι είναι ανίκανοι να την πουν.



Σελ. 49:
Μπορείτε να διαβάζετε την αλήθεια, αν ξέρετε α διαβάζετε την εκφραστική γλώσσα της κίνησης του προσώπου
ή του βαδίσματος κάθε ανθρώπου.

Σελ. 53:
Η επιθυμία να λιώσεις μαζί μ’ έναν άλλο οργανισμό μέσα στη γενετήσια περίπτυξη παρατηρείται τόσο στον θωρακισμένο
όσο και στον αθωράκιστο οργανισμό.
Στον θωρακισμένο μάλιστα, είναι πιο βίαιη αφού η ολοκληρωτική ικανοποίηση είναι για αυτόν ανέφικτη.
Ενώ η Ζωή αρκείται στο να αγαπάει με απλότητα, η θωρακισμένη ζωή πηγαίνει κατευθείαν στη συνουσία.
Η Ζωή δεν ορμάει πάνω στην περίπτυξη.
Δεν είναι βιαστική, εκτός από την περίπτωση που μια μακριά περίοδος καθολικής εγκράτειας κάνει απαραίτητη τη στιγμιαία
εκφόρτιση της ενέργειας.
Αντίθετα ο θωρακισμένος άνθρωπος που βρίσκεται κλεισμένος στη φυλακή του οργανισμού του, πηγαίνει ολόισα στη συνουσία

Σελ. 54:
Η Ζωή δεν αρχίζει από την ολοκλήρωση, βαδίζει προς αυτή.
Η Ζωή δεν σκέφτεται την περίπτυξη όταν συναντάει μια σύντροφο.
Η Ζωή πραγματοποιεί μια συνάντηση γιατί πραγματοποιεί μια συνάντηση.
Μπορεί να εγκαταλείψει το σύντροφό του, μπορεί να βαδίσει για λίγο μαζί του πριν τον εγκαταλείψει.
Μπορεί και να καταλήξει σ’ ένα τέλειο σμίξιμο.

Σελ. 55:
Δεν χτίζουμε ένα σπίτι αρχίζοντας από την επίπλωση αλλά από τα θεμέλια.

Χρειάζονται μήνες, κάποτε μάλιστα χρόνια για να ανακαλύψετε καλά το κορμί του συντρόφου σας.
Η ανακάλυψη του κορμιού του αγαπημένου σας θα σας προσφέρει έντονη ικανοποίησης.
Θα τη δοκιμάσετε επίσης υπερνικώντας τις πρώτες δυσκολίες που συνεπάγεται η ένωση δύο ζωντανών οργανισμών

Σελ. 57:
Να ζεις ολοκληρωμένα σημαίνει να εγκαταλείπεσαι σε κάθε μορφή λειτουργίας.
Λίγο ενδιαφέρει το αν αυτό είναι εργασία, κουβέντα με τους φίλους, ανατροφή παιδιού, παρακολούθηση συζήτησης,
δημιουργία ενός πίνακα ζωγραφικής ή μια άλλη πράξη.

Δυο πεταλούδες, μια αρσενική και μια θηλυκή, μπορούν αν παίζουν μαζί επί ώρες χωρίς να παραδοθούν στο αγκάλιασμα.
Μπορούν ακόμη να καθίσουν η μία πάνω στην άλλη, χωρίς να ζευγαρώσουν.
Αλλά από τη στιγμή που τα ενεργειακά συστήματα των κορμιών τους θα συναντηθούν, προχωρούν μέχρι τέλους.

Σελ. 58:
Ένας άντρας μπορεί ν’ αγαπάει με τρυφερότητα μια γυναίκα επί ολόκληρους μήνες να την ποθεί μ’ όλο του το είναι,
να τη συναντάει κάθε μέρα χωρίς να κάνει τίποτε άλλο από το να της σφίγγει ζεστά το χέρι ή να τη φιλάει στα χείλια.
Όταν και οι δύο θα νιώσουν την ανάγκη να σμίξουν, αυτό θα γίνει αναπόφευκτα,
και οι δυο θα διαλέξουν την κατάλληλη στιγμή, όταν θα είναι έτοιμοι, χωρίς να ανταλλάξουν ούτε μια λέξη πάνω στο θέμα.

Θα φροντίσουν και οι δυο για τις αισθήσεις του συντρόφου τους και θα βρουν σ’ αυτές και τη δική τους ηδονή.

Αν η γενετήσια ένωση δεν πηγάζει φυσιολογικά απ’ αυτή τη φάση και μετά δε θα ξανασμίξουν και θα χωρίσουν για πάντα
ή μόνο για λίγες μέρες.

Σελ. 59:
Ο οργασμός εμφανίζεται όταν πρέπει να εμφανιστεί κι όχι όταν εκείνος ή εκείνη το θέλουν.
Δεν μπορείς να παραγγείλεις έναν οργασμό και να τον απολαύσεις όπως ένα μπουκάλι μπύρα σ’ ένα μπαρ.

Σελ. 62:
Ο Χριστός είχε γνωρίσει τον φυσικό έρωτα και τις γυναίκες, όπως είχε γνωρίσει και όλα τα άλλα φυσικά πράματα.

Σελ. 64:
Ο Χριστός δε θεωρεί στην αρχή τον εαυτό του σαν ένα εξαιρετικό ον.
Είναι όπως είναι.
Οι άλλοι άλλοι τον θεωρούν εξαιρετικό γιατί δεν είναι όπως ακριβώς εκείνος.

Ο θησαυρός σας είναι μέσα στην ύπαρξή σας.
Σας αρκεί να κατεβείτε στο βάθος του είναι σας, για να τον βρείτε.

Σελ. 68:
Φαίνεται να καταλαβαίνει το τραγούδι των πουλιών.
Τα ζώα δεν τον φοβούνται.
Δεν υπάρχει μέσα στην ψυχή του ούτε το ελάχιστο ίχνος φονικής επιθυμίας.
Η φωνή του είναι μελωδική κι εκφραστική.
Βγαίνει απ’ ευθείας από το κορμί του κι όχι από ένα σπαστικό λάρυγγα ή από ένα άκαμπτο θώρακα.
Ξέρει να γελάει και να φωνάζει από χαρά.
Δεν επιβάλλει κανένα εμπόδιο στην έκφραση της αγάπης του.
Εγκαταλείπεται στους συντρόφους του, χωρίς όμως να θυσιάζει τίποτα από τη φυσική του αξιοπρέπεια.


@};- @};- @};- @};-
Άβαταρ μέλους
Μαιρη
Δημοσιεύσεις: 1561
Εγγραφή: 02 Ιαν 2009 12:51 pm
Τοποθεσία: Μυτιλήνη

Δημοσίευση από Μαιρη »

καταλαβαινετε τωρα γιατι με ειχε συγλονησει!
"ΤΟ ΑΚΟΥ ΑΝΘΡΩΠΑΚΟ' το ειχα διαβασει 17 χρονων και "ΤΗ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ' 23 χρονων. Πολυ καλα βιβλια για το ξεκινημα της αναζητησης μου οταν εψαχνα απαντησεις! @};-

Τοτε αρχισα να συνειδητοποιω για τα προτυπα που μας φυτευαν μεσα μας απο τοτε που αρχιζουμε να καταλαβαινουμε τον κοσμο!!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Μαιρη την 27 Απρ 2009 1:45 am, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Ακολουθω την εσωτερικη πυξιδα μου και απορριπτω οποιες πεποιθησεις δεν με εξυπηρετουν πλεον...
Άβαταρ μέλους
Μαιρη
Δημοσιεύσεις: 1561
Εγγραφή: 02 Ιαν 2009 12:51 pm
Τοποθεσία: Μυτιλήνη

Δημοσίευση από Μαιρη »

Ελενη ευχαριστουμε για τον κοπο σου για ολες αυτες τις πληροφοριες.... @};- @};-
Ακολουθω την εσωτερικη πυξιδα μου και απορριπτω οποιες πεποιθησεις δεν με εξυπηρετουν πλεον...
Άβαταρ μέλους
Danielli
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 23105
Εγγραφή: 31 Οκτ 2007 4:53 pm
Τοποθεσία: Κέρκυρα

Δημοσίευση από Danielli »

Ωραία η υπογραφή σου Μαιρούλα :x
Όμως και θα στο πω, γιατί είναι βιωμένο, μέσα στην ανοιχτή καρδιά, αλλάζουν όλα και όλοι...
Γιατί η ανοιχτή καρδιά ξέρει να συγχωρεί και να προχωράει
Και αυτό από μόνο του είναι Σκοπός!
Άβαταρ μέλους
Μαιρη
Δημοσιεύσεις: 1561
Εγγραφή: 02 Ιαν 2009 12:51 pm
Τοποθεσία: Μυτιλήνη

Δημοσίευση από Μαιρη »

Ντανουλα @};-
Ακολουθω την εσωτερικη πυξιδα μου και απορριπτω οποιες πεποιθησεις δεν με εξυπηρετουν πλεον...
Επισκέπτης

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

"ΤΟ ΑΚΟΥ ΑΝΘΡΩΠΑΚΟ' το ειχα διαβασει 17 χρονων και "ΤΗ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ' 23 χρονων. Πολυ καλα βιβλια για το ξεκινημα της αναζητησης μου οταν εψαχνα απαντησεις!
Αν τα ξαναδιαβάσεις τωρα , θα βρεις και πολλα αλλα που τοτε δεν θα τα εβλεπες..
Ολα αυτα τα κείμενα εχουν μεσα τους νοήματα που εμφανίζονται αναλόγως της κατανόησης που εχουμε καθε φορά.....και αυτο ειναι και ενα μετρο για να δούμε που βρισκόμαστε ..
Άβαταρ μέλους
Μαιρη
Δημοσιεύσεις: 1561
Εγγραφή: 02 Ιαν 2009 12:51 pm
Τοποθεσία: Μυτιλήνη

Δημοσίευση από Μαιρη »

Εχεις απολυτο δικιο οποτε και αν διαβασεις τετοια βιβλια καποιο νεο νοημα -αληθεια αναδυεται απο μεσα.. @};-
Ακολουθω την εσωτερικη πυξιδα μου και απορριπτω οποιες πεποιθησεις δεν με εξυπηρετουν πλεον...
Άβαταρ μέλους
ARTYADIS
Δημοσιεύσεις: 14369
Εγγραφή: 24 Μαρ 2009 12:36 pm
Τοποθεσία: Universe

Δημοσίευση από ARTYADIS »

Αν τα ξαναδιαβάσεις τωρα , θα βρεις και πολλα αλλα που τοτε δεν θα τα εβλεπες..
Ολα αυτα τα κείμενα εχουν μεσα τους νοήματα που εμφανίζονται αναλόγως της κατανόησης που εχουμε καθε φορά.....και αυτο ειναι και ενα μετρο για να δούμε που βρισκόμαστε ..

΄Ετσι ακριβώς!! @};- @};-
Όταν δεν υφίστανται κενά που χρειάζεται να συμπληρωθούν, τότε το να υπάρχεις απλώς σ' αυτόν τον κόσμο μέσα στο σώμα σου, είναι η υψηλότερη κατάκτηση!
________________
Πολέμα και Οραματίσου!
Άβαταρ μέλους
Δωρουλα
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 33489
Εγγραφή: 27 Απρ 2007 4:23 pm
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Δημοσίευση από Δωρουλα »

Ελενάκι πολύ βοηθιτική η προσπάθειά σου!!μου έδωσες μια γερη δόση και μάλλον θα πάω να αγοράσω και εγώ το βιβλιό!!! :x O:-)
Η πληγωμένη καρδιά μπορεί να Ερωτευθεί
Η προστατευμένη καρδιά δεν μπορεί


Πολέμα και Οραματίσου.

Εικόνα

Reiki Center - Ρεικι
Επισκέπτης

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Αγγελουδι, κοντευω να το τελειωσω για την πρωτη αναγνωση του...και με εχει ενθουσιάσει.
Βεβαια , θα πρεπει να πω οτι κατα την γνωμη μου θέλει γερό στομαχι , το διαβασμα του..ειναι λες και μεταδίδεται ο πόνος και η απογοητευση του , μεσα απο της σελίδες ....
Αξιζει να το δεις...
Άβαταρ μέλους
Δωρουλα
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 33489
Εγγραφή: 27 Απρ 2007 4:23 pm
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Δημοσίευση από Δωρουλα »

>:d< >:d< :x O:-)
Η πληγωμένη καρδιά μπορεί να Ερωτευθεί
Η προστατευμένη καρδιά δεν μπορεί


Πολέμα και Οραματίσου.

Εικόνα

Reiki Center - Ρεικι
Άβαταρ μέλους
xamogelo
Δημοσιεύσεις: 1020
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2008 8:17 am
Τοποθεσία: Κύπρος

Δημοσίευση από xamogelo »

Το έχω παραγγείλει και θα το έχω στα χέρια μου το συντομώτερο

Ευχαριστώ πολύ
Η πολλή αγάπη ανοίγει πόρτες, γκρεμίζει τοίχους και κτίζει γέφυρες πάνω απο τη θάλασσα
Άβαταρ μέλους
Δωρουλα
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 33489
Εγγραφή: 27 Απρ 2007 4:23 pm
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Δημοσίευση από Δωρουλα »

Το ξεκίνησα!!!εκπληκτικό!! O:-) O:-)
Η πληγωμένη καρδιά μπορεί να Ερωτευθεί
Η προστατευμένη καρδιά δεν μπορεί


Πολέμα και Οραματίσου.

Εικόνα

Reiki Center - Ρεικι

Επιστροφή στο “ΒΙΒΛΙΑ”