Ναι αετε, θα σου δωσω ενα παραδειγμα καθαρο, του τι εννοω !αετος έγραψε: Πάντως αν θέλεις δώσε ενα παράδειγμα του τι εννοείς οταν λές νοητική λειτουργία και τι συναισθηματική επειδή μάλλον εκεί πρέπει να είναι η δυσκολία επαφής.\Ισως ετσι βρεθεί και ο νοητικός τρόπος που λες.
Σου λεγω λοιπον προκαταρτικα οτι για μενα, ο λογος ειναι μια οποιαδηποτε καθαρη δονηση !
Ειναι αυτο το οποιο στη φυσικη ονομαζεται συχνοτητα και εννουμε με αυτο εναν καθαρο αριθμο.
Οταν αυτον τον καθαρο λογο θελω να τον κανω πραξη τοτε τον περναω απο διαφορες φασεις μεχρι να φτασω σε αυτο που βιωνεται.
Ο λογος λοιπον αποτελει ενα "αντικειμενο" στο επιπεδο του πνευματος, π.χ. Αγαπατε Αλληλους.
Η φραση αυτη καθ'εαυτη θεωρουμε οτι δεν σημαινει τιποτα αρχικα.
Ομως σαν εντολη ή νομο ζωης που εχει δοθει απο τον Ιησου Χριστο, θελω να τον βιωσω ή ακομα καλυτερα να τον ενταξω οριστικα και αμετακλητα στον εξοπλισμο της προσωπικοτητας μου που δρα μεσα στον κοσμο !
Αρχιζω λοιπον να τον προσεγγιζω νοηματικα χρησιμοποιωντας το νοητικο μου σωμα το οποιο εμπεριεχει τα σχετικα εργαλεια και εξαρτηματα που ειναι οι λεξεις και τα νοηματα τους, οι συντακτικοι κανονες και ολα οσα χρειαζονται για να αποκωδικοιησω τον λογο.
Χωρις να μπω σε λεπτομερειες για την αναλυση στον παραπανω λογο, καταληγω στο οτι για μενα το θεμελιωδες νοημα του λογου Αγαπατε Αλληλους ειναι να προσφερω μια θεση μεσα στο νου μου σε καθε ανθρωπο που εζησε, ζει και θα ζησει πανω στη Γη, αλλά και οπουδηποτε μεσα στο συμπαν, αλλά γενικοτερα και σε καθε τι που υπαρχει μεσα στο συμπαν.
Και επειδη για μενα το συμπαν εχει την εξελιγμενη μορφη ενος ανθρωπου, που ειναι απολυτα προσδιορισμενη, αρα η νοητικη μορφη αυτου του λογου ειναι ενας εξελιγμενος ανθρωπος ο οποιος διανοειται τον εαυτο του.
Θυμισου βεβαια οτι, εδω δεν συζηταμε τωρα για το αν αυτο που ανακαλυπτω εγω ως νοημα του Αγαπατε Αλληλους ( το οποιο ειναι αληθες παρεπιπτοντως για μενα ) ειναι σωστο ή οχι, αλλωστε η αναλυση ειναι υποκειμενικη και ο καθενας μας κανει την δικη του ιδιαιτερη προσεγγιση, αλλά για το πως αυτος ο λογος γινεται πραξη.
Αυτη η υπογραμμισμενη εικονα λοιπον του προσεγγιζομενου λογου για τον οποιο μιλαμε, πρεπει να περασει τωρα στο συναισθηματικο πεδιο, να ενεργοποιηθει, να διαποτισει το σωμα το φυσικο στη συνεχεια και να εξωθησει σε συγκεκριμενες πραξεις, οι οποιες στην ολοτητα τους θα αποτελουν την εφαρμογη του λογου Αγαπατε Αλληλους.
Δες λοιπον το πως ο αοριστος αρχικα λογος περναει σταδιακα απο διαφορες επεξεργασιες μεχρι να φτασει ναι γινει εργο συγκεκριμενο και απτο.
Το προβλημα λοιπον βρισκεται στο περασμα του δομημενου λογου, απο το νοητικο στο οποιο εχει μια σταθερη και αναλλοιωτη πλεον αρχετυπικη μορφη στο συναισθηματικο, για να μπορεσει μετα να περασει στο φυσικο και στην εκδηλωμενη πραγματικοτητα.
Παρατηρησε ακομα οτι η επιλογη του συγκεκριμενου λογου δεν εμπεριεχει καθολου επιθυμια ή συναισθημα, αλλά μονο θεληση για τη διερευνηση του νοηματος του.
Οταν ομως περασει στο συναισθηματικο τοτε αποκτα την ιδιοτητα να ειναι επιθυμητο απο μενα και να με ελκει να το εφαρμοσω στην πραξη και αρα να βιωνω μεσα σε αυτο αλλά και αυτο.
Οσο παραμενει ξεκομμενο το αποτελεσμα της δουλειας μου αυτης της νοητικης απο το συναισθηματικο σωμα, ειναι απλα ενα ακομα αντικειμενο που επεξεργαστηκα με το νου και το βαζω στη βιβλιοθηκη μου, ετσι για να λεω οτι εχω κανει μια αναλυση του λογου αυτου και να την παρουσιαζω όποτε θελω.
Και εγω παραμενω με την αναμνηση αλλά και την εμπειρια του νοητικου βιωματος της επαφης μου με τη δονηση αυτη.