γιατί δεν μπορούν όλοι να γίνουν δάσκαλοι του reiki?
Συντονιστής: Vasoula
Για μένα υπήρξαν στη ζωή μου δυο ειδών δάσκαλοι, αυτοί που εγώ ονόμαζα δασκάλους και εκείνοι που αυτοαποκαλούνταν δάσκαλοι
και στις δύο περιπτώσεις πάντα με θυμάμαι να λέω απο μέσα μου ότι λέγε μου λέγε μου κι εγώ θα κρατήσω αυτό που εμένα μου κάνει σαν διδασκαλία ή ακόμη καλύτερα αυτό που αντέχω για διδασκαλία
πολλές φορές συναντήθηκα με τον ίδιο δάσκαλο μετά από καιρό, μου είπε τα ίδια πράγματα όμως εγώ διδάχτηκα διαφορετικά από τη πρώτη φορά, γιατί απλά εγώ ήμουν διαφορετικός, η αντίληψή μου διαφορετική και οι αντοχές μου το ίδιο.
Όποιο και να είναι το αντικείμενο της διδασκαλίας μιλάμε πάντα για μετάδοση ή καλύτερα μετάγγιση ιδεών, γνώσεων και βιωμάτων
Σε κάθε μεταγγιση λοιπόν τα μέσα πρέπει να είναι όσο το δυνατόν περισσότερο καθαρά έτσι να περάσει αυτούσιο και απείραχτο το κάθε τι από τον μεταδότη στον λήπτη και αυτή νομίζω ότι είναι και η ευθύνη και των δύο, η αλήθεια των όσων μεταβιβάζονται και όχι η παραποίηση αυτης προκειμένου ο ένας να νοιώσει καλύτερος δάσκαλος και ό αλλος καλύτερος μαθητής...
Με την ευκαιρία αυτή περί δασκάλων θα ήθελα να ευχαριστήσω τη ΒΑΣΩ μόνο και μόνο γιατί μου έδωσε την ευκαιρία να την απορρίψω πριν την επιλέξω κι όποιος κατάλαβε κατάλαβε πόσο σημαντικό είναι αυτό.....
και στις δύο περιπτώσεις πάντα με θυμάμαι να λέω απο μέσα μου ότι λέγε μου λέγε μου κι εγώ θα κρατήσω αυτό που εμένα μου κάνει σαν διδασκαλία ή ακόμη καλύτερα αυτό που αντέχω για διδασκαλία
πολλές φορές συναντήθηκα με τον ίδιο δάσκαλο μετά από καιρό, μου είπε τα ίδια πράγματα όμως εγώ διδάχτηκα διαφορετικά από τη πρώτη φορά, γιατί απλά εγώ ήμουν διαφορετικός, η αντίληψή μου διαφορετική και οι αντοχές μου το ίδιο.
Όποιο και να είναι το αντικείμενο της διδασκαλίας μιλάμε πάντα για μετάδοση ή καλύτερα μετάγγιση ιδεών, γνώσεων και βιωμάτων
Σε κάθε μεταγγιση λοιπόν τα μέσα πρέπει να είναι όσο το δυνατόν περισσότερο καθαρά έτσι να περάσει αυτούσιο και απείραχτο το κάθε τι από τον μεταδότη στον λήπτη και αυτή νομίζω ότι είναι και η ευθύνη και των δύο, η αλήθεια των όσων μεταβιβάζονται και όχι η παραποίηση αυτης προκειμένου ο ένας να νοιώσει καλύτερος δάσκαλος και ό αλλος καλύτερος μαθητής...
Με την ευκαιρία αυτή περί δασκάλων θα ήθελα να ευχαριστήσω τη ΒΑΣΩ μόνο και μόνο γιατί μου έδωσε την ευκαιρία να την απορρίψω πριν την επιλέξω κι όποιος κατάλαβε κατάλαβε πόσο σημαντικό είναι αυτό.....
Αγάπη είναι.
Πρώτα από όλα Νίκο μου αγαπημενέ,,, δεν είναι πάντα ο κατάλληλος χρόνος για να πετύχουμε αυτό που θέλουμε ή να κατανόησουμε αυτό που μας συμβαίνει . Οπώς λένε και όπως έχω βιώσει το κάθε τι έχει το χρόνο του , όπως και ο κάθε δάσκαλος το κοινό του για τη δεδομένη χρονική σου υπόσταση !!!
Σκέψου μόνο πόσες φορές το ίδιο γεγονός μπορεί να το έχεις βιώσει τελείως διαφορετικά σαν να είναι κάτι διαφορετικό και όμως είναι ίδιο .
Με έπιασε παρλαρε !!!
Και οπώς και να το δούμε είμαστε πολύ τυχεροί !!!
Βρήκαμε τον κατάλληλο δάσκαλο στην κατάλληλη στιγμή !
Έναν δάσκαλο που μας βοήθησε να χτίσουμε την γέφυρα και μετά γκρεμίστηκε για να συνεχίσουμε εμείς !!! (Καζαντζάκης)
Είμαστε τυχεροί γιατί μας έτυχε ένα δώρο μέσα από την
Καρδιά !!!
Ναι Vasui για σένα μιλάω ... Μας έδειξε ένα μονοπάτι και είναι πλέον στο χέρι μας το πως θα το αξιοποιήσουμε !!!
Σκέψου μόνο πόσες φορές το ίδιο γεγονός μπορεί να το έχεις βιώσει τελείως διαφορετικά σαν να είναι κάτι διαφορετικό και όμως είναι ίδιο .
Με έπιασε παρλαρε !!!
Και οπώς και να το δούμε είμαστε πολύ τυχεροί !!!
Βρήκαμε τον κατάλληλο δάσκαλο στην κατάλληλη στιγμή !
Έναν δάσκαλο που μας βοήθησε να χτίσουμε την γέφυρα και μετά γκρεμίστηκε για να συνεχίσουμε εμείς !!! (Καζαντζάκης)
Είμαστε τυχεροί γιατί μας έτυχε ένα δώρο μέσα από την
Καρδιά !!!
Ναι Vasui για σένα μιλάω ... Μας έδειξε ένα μονοπάτι και είναι πλέον στο χέρι μας το πως θα το αξιοποιήσουμε !!!
παιδάκια γλυκά, σας ευχαριστώ για όλα...όμως ας μην γίνει αυτό το τόπικ και το φόρουμ γενικότερα, ο ύμνος σε εμένα...δεν μου αρέσει καθόλου και δεν το λέω από ταπεινότητα, αλλά από αλήθεια...
Δεν είμαι δασκάλα, το έχω δηλώσει ξεκάθαρα...
Δεν ήταν αυτός ο πνευματικός μου στόχος και έτσι δεν τον αναγνωρίζω...
Ο πνευματικός μου στόχος ήταν ο θεός και αυτό το εκφράζεις μόνο όταν μπορέσεις να γίνεις ΄Ανθρωπος...
Αυτόν τον δρόμο μπορώ να δείξω μόνο...
΄Ολα αυτά που ειπώθηκαν παραπάνω για τους δασκάλους, με αφήνουν παντελώς αδιάφορη...
Γιατί διαχωρίζουν σημαντικά την ανθρώπινη φιλία...Και εγώ έχω φίλους και όχι μαθητές...
Δεν διδάσκω σημαντικές αλήθειες, γιατί αυτές είναι μόνο προσωπικές για τον καθένα και την Ψυχή του...
Η μόνη Αλήθεια που μπορώ να διδάξω είναι απλά η Ζωή μου...η Ζωή μας!
Πέρα από αυτό, τίποτα...
Και η πνευματική ενέργεια (που σημερα τυχαία ονομάστηκε ρέικι) είναι για μένα όλη η Ζωή μου...
Η ευγνωμοσύνη που νιώθουμε για κάθε τι ανθρώπινο, δεν πρέπει να μας βάζει στην διαδικασία να ευχαριστουμε για κάτι που είναι το χάρισμά όλων των ανθρώπων και απλά το έχουν ξεχάσει...αλλά να μας βάζει στην εσωτερική του αναζήτηση, μέσα στον Εαυτό μας...
Αυτός είναι ο στόχος, αυτός και ο σκοπός!
σας αγαπώ πολύ!
Δεν είμαι δασκάλα, το έχω δηλώσει ξεκάθαρα...
Δεν ήταν αυτός ο πνευματικός μου στόχος και έτσι δεν τον αναγνωρίζω...
Ο πνευματικός μου στόχος ήταν ο θεός και αυτό το εκφράζεις μόνο όταν μπορέσεις να γίνεις ΄Ανθρωπος...
Αυτόν τον δρόμο μπορώ να δείξω μόνο...
΄Ολα αυτά που ειπώθηκαν παραπάνω για τους δασκάλους, με αφήνουν παντελώς αδιάφορη...
Γιατί διαχωρίζουν σημαντικά την ανθρώπινη φιλία...Και εγώ έχω φίλους και όχι μαθητές...
Δεν διδάσκω σημαντικές αλήθειες, γιατί αυτές είναι μόνο προσωπικές για τον καθένα και την Ψυχή του...
Η μόνη Αλήθεια που μπορώ να διδάξω είναι απλά η Ζωή μου...η Ζωή μας!
Πέρα από αυτό, τίποτα...
Και η πνευματική ενέργεια (που σημερα τυχαία ονομάστηκε ρέικι) είναι για μένα όλη η Ζωή μου...
Η ευγνωμοσύνη που νιώθουμε για κάθε τι ανθρώπινο, δεν πρέπει να μας βάζει στην διαδικασία να ευχαριστουμε για κάτι που είναι το χάρισμά όλων των ανθρώπων και απλά το έχουν ξεχάσει...αλλά να μας βάζει στην εσωτερική του αναζήτηση, μέσα στον Εαυτό μας...
Αυτός είναι ο στόχος, αυτός και ο σκοπός!
σας αγαπώ πολύ!
H Aγάπη μου για εσάς έχει χρώμα Λευκό
____________________________________________
Reiki Center - Ρεικι
____________________________________________
Reiki Center - Ρεικι
Πατωντας αυτον τον συνδεσμο μπορουμε να διακρινουμε ποια ειναι η διαφορα του Δασκαλου Ρεικι με τον "Δασκαλο" Ρεικι
http://www.reikicenter.gr/gr/reiki-teac ... inars.html
Παραθετω και το αποσπασμα :
Αν αποφασίσεις όμως να κάνεις αυτήν την εκπαίδευση, έχε στον μυαλό σου ότι το να λέγεσαι Μaster δεν σημαίνει αυτόματα ότι φωτίστηκες. Είσαι κι εσύ, όπως και όλοι οι μυημένοι στον 1ο, 2ο και 3Α βαθμό, ένα κανάλι των ενεργειών Reiki (Ρέικι).
Το αν θα γίνεις "δάσκαλος" για άλλους ανθρώπους έχει να κάνει με την καθαρότητα των προθέσεων σου, με το φωτεινό παράδειγμα που δίνεις, με την σοφία που έχεις ανακαλύψει μέσα σου, με την διεύρυνση της συνειδητότητάς σου, με την επικοινωνία σου και την καθοδήγηση από Ανώτερα Πνευματικά όντα και δασκάλους.
Η δικη μου γνωμη ειναι οτι αν ο μαθητης θελει να παρει το ρεικι απλα για να θεραπευει τον πονοκεφαλο, τον πονοδοντο, να εξαφανιζει τα σπυρακια απ το προσωπο του αντε και στην καλυτερη να "θεραπευσει" (νομιζει ) καποια ψυχολογικα του οπως ανασφαλεια, φοβος, μελαγχολια, κρισεις πανικου κλπ του αρκει ενας οποιοσδηποτε δασκαλος ρεικι...
Αν ομως θελει να εργαστει σε περισσοτερο βαθος, με αυτοπαρατηρηση κι αυτογνωσια, με στοχο την συνειδητοτητα και την αγαπη τοτε σιγουρα ενας δασκαλος ρεικι δεν αρκει... εκει χρειαζεται κοντα του εναν ΟΔΗΓΟ, εναν "ΔΑΣΚΑΛΟ"
http://www.reikicenter.gr/gr/reiki-teac ... inars.html
Παραθετω και το αποσπασμα :
Αν αποφασίσεις όμως να κάνεις αυτήν την εκπαίδευση, έχε στον μυαλό σου ότι το να λέγεσαι Μaster δεν σημαίνει αυτόματα ότι φωτίστηκες. Είσαι κι εσύ, όπως και όλοι οι μυημένοι στον 1ο, 2ο και 3Α βαθμό, ένα κανάλι των ενεργειών Reiki (Ρέικι).
Το αν θα γίνεις "δάσκαλος" για άλλους ανθρώπους έχει να κάνει με την καθαρότητα των προθέσεων σου, με το φωτεινό παράδειγμα που δίνεις, με την σοφία που έχεις ανακαλύψει μέσα σου, με την διεύρυνση της συνειδητότητάς σου, με την επικοινωνία σου και την καθοδήγηση από Ανώτερα Πνευματικά όντα και δασκάλους.
Η δικη μου γνωμη ειναι οτι αν ο μαθητης θελει να παρει το ρεικι απλα για να θεραπευει τον πονοκεφαλο, τον πονοδοντο, να εξαφανιζει τα σπυρακια απ το προσωπο του αντε και στην καλυτερη να "θεραπευσει" (νομιζει ) καποια ψυχολογικα του οπως ανασφαλεια, φοβος, μελαγχολια, κρισεις πανικου κλπ του αρκει ενας οποιοσδηποτε δασκαλος ρεικι...
Αν ομως θελει να εργαστει σε περισσοτερο βαθος, με αυτοπαρατηρηση κι αυτογνωσια, με στοχο την συνειδητοτητα και την αγαπη τοτε σιγουρα ενας δασκαλος ρεικι δεν αρκει... εκει χρειαζεται κοντα του εναν ΟΔΗΓΟ, εναν "ΔΑΣΚΑΛΟ"
Οταν κάποιος αποφασίσει να μάθει τι είναι η ενέργεια του ρείκι και να εκπαιδευτεί σαυτή, πιστεύω ότι το σημαντικότερο στοιχείο στη σχέση δάσκαλου - μαθητή ,
είναι η απόφαση του μαθητή να εργαστεί με την ενέργεια και να εφαρμόσει όσα του διδάξει ο δάσκαλος με εμπιστοσύνη , ταπεινότητα.
Αν δεν υπάρχει στόχος και σκοπός , αν δεν έχουμε αποφασίσει να δούμε μέσα μας με ειλικρίνεια και να παραδεχτούμε ότι για όσα μας συμβαίνουν έχουμε εμείς την ευθύνη ,
αν δεν έχουμε θάρρος και δύναμη να αντιμετωπίσουμε και να αλλάξουμε όσα μας χαλάνε
,δεν θα μπορέσει κανένας δάσκαλος να τα κάνει για μας.
Τις περισσότερες φορές , εξαρτιόμαστε από το δάσκαλο , περιμένουμε να μας μεταμορφώσει , απαιτούμε πολλά , στηριζόμαστε σαυτόν , βλέπουμε με τα μάτια του και τον χρησιμοποιούμε σαν δεκανίκι μας .
Αν τα κατανοήσουμε όλα αυτά θα μπορέσουμε να προχωρήσουμε στην αναζήτηση μας και στον δρόμο μας χωρίς ψευδαισθήσεις και δικαιολογίες .':x'
Έχουμε αναφερθεί και σε άλλα τόπικ για το θέμα
viewtopic.php?t=90&start=0&postdays=0&p ... highlight=
είναι η απόφαση του μαθητή να εργαστεί με την ενέργεια και να εφαρμόσει όσα του διδάξει ο δάσκαλος με εμπιστοσύνη , ταπεινότητα.
Αν δεν υπάρχει στόχος και σκοπός , αν δεν έχουμε αποφασίσει να δούμε μέσα μας με ειλικρίνεια και να παραδεχτούμε ότι για όσα μας συμβαίνουν έχουμε εμείς την ευθύνη ,
αν δεν έχουμε θάρρος και δύναμη να αντιμετωπίσουμε και να αλλάξουμε όσα μας χαλάνε
,δεν θα μπορέσει κανένας δάσκαλος να τα κάνει για μας.
Τις περισσότερες φορές , εξαρτιόμαστε από το δάσκαλο , περιμένουμε να μας μεταμορφώσει , απαιτούμε πολλά , στηριζόμαστε σαυτόν , βλέπουμε με τα μάτια του και τον χρησιμοποιούμε σαν δεκανίκι μας .
Αν τα κατανοήσουμε όλα αυτά θα μπορέσουμε να προχωρήσουμε στην αναζήτηση μας και στον δρόμο μας χωρίς ψευδαισθήσεις και δικαιολογίες .':x'
Έχουμε αναφερθεί και σε άλλα τόπικ για το θέμα
viewtopic.php?t=90&start=0&postdays=0&p ... highlight=
Γι' αυτό που πολεμάς είναι μόνο η εξέλιξή σου...Εκεί στον κάθετο άξονα...γιατί όταν αυτός ολοκληρωθεί, ο πόλεμος μετά, στον οριζόντιο, γίνεται αρμονία, ειρήνη και πληρότητα
__________________________________________________________
Πολέμα και Οραματίσου
__________________________________________________________
Πολέμα και Οραματίσου
Καλησπέρα παιδιά.
Και βέβαια όχι δεν εννοώ τον Δάσκαλο για το πως πρέπει να είναι για μένα, όλα τούτα ήταν εγγεγραμμένα για το πως πρέπει να είναι ο Δάσκαλος απότα μάτια μια μαθήτριας εκλεκτής του Δασκάλου μιας και οι χημείες τους ταίριαζαν. Εγώ προσωπικά σαν άτομο είμαι πιο πολύ με την άποψη της Βάσως.
Πέρασα αρκετά δύσκολα σαν μαθήτρια και μυούμενη για αυτό έχω διαλέξει το ψευδόνυμο Πεταλούδα.
Και βέβαια όχι δεν εννοώ τον Δάσκαλο για το πως πρέπει να είναι για μένα, όλα τούτα ήταν εγγεγραμμένα για το πως πρέπει να είναι ο Δάσκαλος απότα μάτια μια μαθήτριας εκλεκτής του Δασκάλου μιας και οι χημείες τους ταίριαζαν. Εγώ προσωπικά σαν άτομο είμαι πιο πολύ με την άποψη της Βάσως.
Πέρασα αρκετά δύσκολα σαν μαθήτρια και μυούμενη για αυτό έχω διαλέξει το ψευδόνυμο Πεταλούδα.
Αν δεν κοιτάς εκεί που θες να πας... θα πας εκεί που κοιτάς.