ΔΕΣΜΟΙ- ΟΙΚΟΙ

Άβαταρ μέλους
Emmaki
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 13192
Εγγραφή: 26 Απρ 2007 11:03 am
Τοποθεσία: Pandora!!

ΔΕΣΜΟΙ- ΟΙΚΟΙ

Δημοσίευση από Emmaki »

Επειδή είμαι άσχετη... θα ήθελα να ρωτήσω... μπορεί κάποιος να μας πει τι είναι οι Δεσμοί (Βόρειοι, Νότιοι) και οι Οίκοι;;;;;;;;

Και τι ακριβώς συμβολίζουν για το κάθε ζώδιο;;;;

Ευχαριστώ ταμάλα!!!!!!!
Φιλάκια................ :P :P :P :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
Spyros
Δημοσιεύσεις: 746
Εγγραφή: 28 Απρ 2007 4:45 pm

Δημοσίευση από Spyros »

Για λίγες παραπάνω πληροφορίες υπάρχει ένα αξιολογο site στα αγγλικά, το www.astro.com.

Παρέχει και μερικές υπηρεσίες προβλέψεων δωρεάν. Αυτές δε με βοηθήσανε ποτέ μέχρι τώρα, αλλά το προφίλ μου το πέτυχε 90% :!:
"Είμαστε φτιαγμένοι από αστροσκόνη, είμαστε η ενσάρκωση του σύμπαντος που προσπαθεί να καταλάβει τον εαυτό του."
Άβαταρ μέλους
Emmaki
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 13192
Εγγραφή: 26 Απρ 2007 11:03 am
Τοποθεσία: Pandora!!

Δημοσίευση από Emmaki »

Ευχαριστώ πολύ Σπύρο.... :lol: :lol: :lol:

Καλημέρα...!! :D
Ichor
Δημοσιεύσεις: 818
Εγγραφή: 10 Μάιος 2007 2:58 pm
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευση από Ichor »

Δεν το έχω σπουδάσει.... από όσα έμαθα... και με πολύ λίγα λόγια:

Ο Νότιος Δεσμός (ανάλογα το ζώδιο και τον Οίκο που βρίσκεται) δηλώνει το "από πού έρχεσαι".
Δηλαδή τι έχεις ως αποθημένο, τη γνώση ή και τα μπλοκαρίσματα που έχεις από προηγούμενες ενσαρκώσεις.

Ο Βόρειος Δεσμός είναι ακριβώς απέναντι και δηλώνει "που πας". Τι είναι αυτό που πρέπει να πετύχεις.

Βρίσκονται ακριβώς απέναντι γι αυτό και ο δρόμος δύσκολος.

:) :) ------- καλά τα λέω Νίκο...?------- :) :)


Με αγάπη
Το "παιχνίδι" της ψυχής είναι μεγαλειώδες! Δεν την νοιάζει ποιός θα κερδίσει, αρκεί να "παίξει"!! {Βάσω}
η "Εξέλιξη", είναι ο νόμος της Ζωής, ο "αριθμός", είναι ο νόμος του Σύμπαντος, η "ενότητα", είναι ο νόμος του Θεού.
nikos
Δημοσιεύσεις: 1729
Εγγραφή: 27 Απρ 2007 10:28 pm

Δημοσίευση από nikos »

Καλά τα λες!