Αποριες σχετικα με την εκπαιδευση μου στο ρεικι.
Δημοσιεύτηκε: 14 Ιούλ 2010 1:13 pm
Γεια σας. Εχω παρει τον 1 βαθμο στο ρεικι πριν απο κατι μηνες. Το θεμα ειναι οτι δεν γνωριζω κατα ποσο λαμβανω σωστη καθοδηγηση απο τη δασκαλα μου. Δεν αναφερομαι στη μυηση, η οποια εγινε μια χαρα, αλλα στο μετεπειτα.
Προσωπικα θεωρω οτι η εκπαιδευση στο ρεικι δεν σταματαει με μια μυηση, δεν μπορει να περιοριζεται μονο στις 2 μερες του σεμιναριου. Πιστευω πως υστερα απο τους συντονισμους πρπει να υπαρχει επαφη μαθητη και δασκαλου. Να γινεται ανταλλαγη ενεργειας, να λυνονται αποριες και να δινονται επεξηγησεις. Για να ειναι κανεις θεραπευτης, δεν αρκει η γνωση του α βαθμου, ακομη κι αν εχει παρει καποιος τον α βαθμο.
Επειδη φετος ειχα βαρυ προγραμμα, δεν ειχα και πολυ χρονο για συναντησεις ρεικι. Πιστευα οτι το καλοκαιρι θα ηταν διαφορετικα. Συννενοηθηκα με τη δασκαλα μου να συναντηθουμε - ηταν και μια κοπελα (μαθητρια) μαζι). Καλα ως εδω αλλα και παλι θεωρω οτι κατι λειπει. Νιωθω οτι χρειαζομαι καθοδηγηση και περισσοτερες, αλλα δεν γνωριζω αν ειμαι υπερβολικος. Υστερα ζητησα απο τη δασκαλα να τα ξαναπουμε την επομενη εβδομαδα, αλλα αρνηθηκε λογω των υποψρεωσεων της. Μου ειπε οτι θα ξανασυνντηθουμε ακομα μια φορα το καλοκαιρι, πραγμα που θεωρω λιγο...
Δεν ξερω αν εχω δικιο ή αδικο, αλλα δεν ειναι σωστο να υπαρχει μια ανοιχτη επικοινωνια και συνεχης καθοδηγηση? Δεν ειναι ολα αυτα μερος της διδασκαλιας του 1 βαθμου? Δεν πρεπει ο δασκαλος να ειναι ''διπλα'' στο μαθητη και σε συνεχη επαγρυπνιση για να τον συμβουλευει και να τον καθοδηγει?
Ειμαι σιγουρος οτι αν προτεινα στη δασκαλα μου να πληρωνω 50 ευρω για καθε συναντηση, θα δεχοταν σιγουρα. Κι ομως, γιατι θα πρεπει ρυθμιστης της σχεσης δασκαλου μαθητη να ειναι το χρημα? Δεν ειναι πανω απο ολα μια υποχρεωση, μια θεια ''εντολη'', αν θελετε?
Σας ευχαριστω
Προσωπικα θεωρω οτι η εκπαιδευση στο ρεικι δεν σταματαει με μια μυηση, δεν μπορει να περιοριζεται μονο στις 2 μερες του σεμιναριου. Πιστευω πως υστερα απο τους συντονισμους πρπει να υπαρχει επαφη μαθητη και δασκαλου. Να γινεται ανταλλαγη ενεργειας, να λυνονται αποριες και να δινονται επεξηγησεις. Για να ειναι κανεις θεραπευτης, δεν αρκει η γνωση του α βαθμου, ακομη κι αν εχει παρει καποιος τον α βαθμο.
Επειδη φετος ειχα βαρυ προγραμμα, δεν ειχα και πολυ χρονο για συναντησεις ρεικι. Πιστευα οτι το καλοκαιρι θα ηταν διαφορετικα. Συννενοηθηκα με τη δασκαλα μου να συναντηθουμε - ηταν και μια κοπελα (μαθητρια) μαζι). Καλα ως εδω αλλα και παλι θεωρω οτι κατι λειπει. Νιωθω οτι χρειαζομαι καθοδηγηση και περισσοτερες, αλλα δεν γνωριζω αν ειμαι υπερβολικος. Υστερα ζητησα απο τη δασκαλα να τα ξαναπουμε την επομενη εβδομαδα, αλλα αρνηθηκε λογω των υποψρεωσεων της. Μου ειπε οτι θα ξανασυνντηθουμε ακομα μια φορα το καλοκαιρι, πραγμα που θεωρω λιγο...
Δεν ξερω αν εχω δικιο ή αδικο, αλλα δεν ειναι σωστο να υπαρχει μια ανοιχτη επικοινωνια και συνεχης καθοδηγηση? Δεν ειναι ολα αυτα μερος της διδασκαλιας του 1 βαθμου? Δεν πρεπει ο δασκαλος να ειναι ''διπλα'' στο μαθητη και σε συνεχη επαγρυπνιση για να τον συμβουλευει και να τον καθοδηγει?
Ειμαι σιγουρος οτι αν προτεινα στη δασκαλα μου να πληρωνω 50 ευρω για καθε συναντηση, θα δεχοταν σιγουρα. Κι ομως, γιατι θα πρεπει ρυθμιστης της σχεσης δασκαλου μαθητη να ειναι το χρημα? Δεν ειναι πανω απο ολα μια υποχρεωση, μια θεια ''εντολη'', αν θελετε?
Σας ευχαριστω